środa, 4 lutego 2015

Moje nowe odkrycie: betula-kosmetyki.pl

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam moje nowe odkrycie - sklep internetowy betula-kosmetyki.pl, który oferuje nam naturalne kosmetyki, mydła i olejki. 


Sklep sprzedaje certyfikowane niemieckie kosmetyki naturalne znanych firm, prowansalskie mydła naturalne Savon du Midi, naturalne oleje i glinki Nacomi oraz ziołowe kosmetyki pielęgnacyjne polskiej firmy Sylveco. Wszystkie sprzedawane kosmetyki posiadają odpowiednie atesty i są dopuszczone do sprzedaży na terenie Polski.



Strona jest bardzo przejrzysta i przyjemna w użytkowaniu. Sam proces dokonywania zakupu stoi na wysokim poziomie i nie jest skomplikowany. Rejestracja w sklepie też przebiega szybko i jest zminimalizowana do najpotrzebniejszych etapów. W razie jakichkolwiek wątpliwości możemy kontaktować się z betula-kosmetyki.pl.
Produkty zostały bardzo dobrze zabezpieczone, owinięte dodatkowo folią bąbelkową. Nic się nie uszkodziło, ani nie wylało w transporcie. 


Z oferty sklepu wybrałam żel do higieny intymnej Sylveco oraz krem do rąk z dziką różą Lavera. Obu marek nie miałam okazji używać, więc tym bardziej jestem ciekawa, jak kosmetyki się spiszą.

Zapraszam serdecznie do odwiedzenia sklepu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...