piątek, 27 lutego 2015

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (13)

Kochani przedstawiam nowości z ostatnich dwóch tygodni. Ten, kto śledzi mój FanPage, to widział już część z nich.



Uwielbiam Face&Look :) jestem do nich zapisana od prawie dwóch lat i przetestowałam naprawdę sporo kosmetyków nieznanych mi wcześniej polskich marek. Oczywiście nie zawsze jestem wybierana do testów. Tym razem , przy okazji 10 Edycji Testów, mi się udało. Dostałam aż 7 kosmetyków pełnowymiarowych:
- olejek do demakijażu twarzy i oczu Marion
- kuracja ujędrniająca i modelująca biust DErmofuture
- krem półtłusty - Dermika
- mydło w płynie Eva Natura
- suchy szampon Batiste
- Body Glam Eveline Cosmetics
- Like Malizia woda toaletowa
Jeśli nie macie u nich konta, to polecam się ZAREJESTROWAĆ.

Na dodatek udało mi się wygrać konkurs organizowany przez F&L oraz Pollena-Ewa. Otrzymałam mnóstwo lawendowych wspaniałości :)
- sól do stóp
- płyn do kąpieli
- mydło w płynie
- szampon
- krem do stóp
- krem do rąk
W ramach współpracy z Ekoskin mam możliwość poznania kremów marki Pose. Wybrałam:
- odmładzający krem do twarzy
- krem pod oczy


Przesyłka z Born Pretty . Szła jakiś miesiąc, nic się nie uszkodziło, była bardzo dobrze zabezpieczona.
Skusiłam się na:
- zmywacze w długopisie - nigdy nie miałam i nawet dobrze się sprawują.
- wyciskacz do tubek w kształcie żabki (synek zachwycony, bo żabka idealnie pasuje na jego pastę do zębów).
- coś takiego do włosów, aby zwiększyć optycznie ich objętość - nie potrafię tego czegoś założyć :/ Na opakowaniu jest tak rozmyte zdjęcie, że nic nie widać. Będę musiała poszukać na necie z czym to się je. 

Udało mi się załapać do Frosterów. Bardzo się ucieszyłam :) Otrzymałam trzy zestawy mrożonek. Jeden dla mnie (na zdjęciu) , a dwa dla znajomych. Przetestuję:
- rybę z pieca z sosem bordelaise
- rybę z pieca z sosem włoskim
- rybę z pieca brokułowym
- czosnek mrożony
- bazylia mrożona





Pewnie każda z Was otrzymała już esencję do sosu Knorr.

Kampania Streetcom i sprayu na zamknięte powieki Optrex.

Wymieniłam stare punkty (zebrane do końca 2011 roku) PayBack na kupon do Empiku 20 zł.  Zawsze coś ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...