czwartek, 19 lutego 2015

Zmywamy paznokcie z Coloris.

Dzisiaj przedstawiam produkty bezzapachowy zmywacz emalii do paznokci w chusteczkach oraz bezacetonowy zmywacz o zapachu czekoladowym .  Jak się u mnie sprawdziły? Zapraszam.


Bezzapachowy zmywacz emalii do paznokci w chusteczkach.

O chusteczkach zmywających lakier słyszałam i czytałam na waszych blogach, ale nie miałam okazji ich używać, więc tym bardziej ucieszyłam się z możliwości wypróbowania ich.

  • W kartonowym pudełku znajdziemy 5 chusteczek. Opakowanie jest ładne wizualnie i umieszczono na nim wszystkie niezbędne informacje, jak sposób użycia, data trwałości, skład itp. . Bezzapachowy zmywacz do emalii w chusteczkach możemy zakupić za 6,49 zł
  • Chusteczki świetnie się sprawdzą podczas wakacyjnego wyjazdu kiedy chcemy zminimalizować ilość zabieranych kosmetyków, czy też nie chcemy ryzykować wylania się tradycyjnego zmywacza. 
  • Są samowystarczalne - nie potrzebujemy płatków kosmetycznych, które bardzo często zapominam kupić. Zmywacz do emalii jest wygodny i łatwy w użyciu.
  • Producent zaznacza, że jedną chusteczką zmyjemy wszystkie 10 paznokci i faktycznie bez problemu pozbyłam się lakieru z obu dłoni. Miałam paznokcie pomalowane 3 warstwami (lakier bez brokatu). Chusteczka jest duża i odpowiednio nasączona. Co ważne po zmyciu paznokcie pozostały w bardzo dobrym stanie, były błyszczące i zdrowo wyglądające. Płytka paznokcia nie została wysuszona, ani uszkodzona.
  • Zapach przy zmywaniu jest , nie jest on agresywny i chemiczny, jak w przypadku zwykłego zmywacza, ale jest. Zgodzę się "100% bez drażniącego zapachu". Ja na paznokciach wyczułam delikatny cytrusowy aromat, który bardzo szybko się ulotnił i nie czułam już nic. 
  • Skład: 2,5,7,10 Tetraoksaundekan (TOU), Aqua, Equisetum Arvense Extract, Parfum
Bezacetonowy zmywacz o zapachu czekoladowym
  • Zmywacz znajduje się z plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 135 ml. Opakowanie i sama aplikacja jest bardzo wygodna. Pompka się nie zacina, dozuje odpowiednią ilość zmywacza. Cena: 8,00 zł.
  • Z lakierami tradycyjnymi radzi sobie dobrze. Chwilę trwa zmywanie, ale to chyba dlatego, że jednak to jest produkt bez acetonu. 
  • Zapach nie jest drażniący i nieprzyjemny. Wyczujemy czekoladę, co czyni zmywanie całkiem przyjemnym doznaniem. 
  • Zmywacz nie wysusza płytki paznokcia, ani skórek.  Paznokcie są delikatnie natłuszczone i błyszczące
Zapraszam do odwiedzenia FanPage'u Laura Conti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...