piątek, 29 stycznia 2016

Niecodzienne gadżety od Primagia.

Imieniny, urodziny czy Walentynki to okazje, kiedy warto podarować najbliższym niecodzienny prezent. Firma Primagia specjalizuje się w sprzedaży gadżetów spersonalizowanych.


Muszę przyznać, że wybór jest ogromny - etui na telefon i tablet, fartuchy kuchenne, karty do gry, koszulki, kubki, kufle, magnesy, naklejki na laptopa, notesy z magnesem, obrazy na płótnie w ramie sosnowej, obrazy w antyramie, podkładki, podkładki pod mysz, poduszki, puzzle, śliniaczki, śpioszki, torby damskie, torby na ramię, torby na zakupy, zegary, czy zeszyty. Z pewnością znajdziemy coś ciekawego.

Mnie najbardziej zainteresował zegar ścienny do pokoju dziecięcego oraz magnes na lodówkę, więc ogromnie się ucieszyłam, że mogłam przetestować te rzeczy osobiście.


Zegar ścienny dziecięcy jest dostępny w trzech kolorach obręczy: niebieskim, czerwonym oraz żółtym. Ja wybrała kolor żółty.  Dodatkowo możemy wybrać jedną z 20 dostępnych wzorów tarczy. Mnie najbardziej przypadła do gustu tarcza z czerwonymi cyframi, bardzo wyraźna i idealna dla kilkulatka, który dopiero co zaczął swoją przygodę z odczytywaniem czasu. Średnica tarczy wynosi 20 cm. Do zegara nie jest dołączona bateria. 
Spośród magnesów możemy wybrać ten, który będzie nam odpowiadał wielkością. Ja zdecydowałam się na 15 x 15 cm. Zarówno na tarczę zegara, jak i magnes wybrałam zdjęcie z wakacji mojego synka. Nadruk na obu przedmiotach wyszedł bardzo ładnie i wyraźnie. 


Sam proces tworzenia i zamawiania gadżetów jest prosty i przebiega intuicyjnie. Przesyłkę otrzymałam szybko. Zawartość została bardzo starannie zapakowana i nie było żadnej możliwości, żeby rzeczy uszkodziły się podczas transportu.


Podsumowując, jestem pozytywnie zaskoczona podarunkami i myślę, że nie jednej osobie sprawiłyby radość. 

Zapraszam do odwiedzenia strony Primagia Facebook.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...