piątek, 16 grudnia 2016

Nasz przyjaciel z zoo - Lampka Tygrys Cloud B

W naszej rodzinie pojawił się nowy przyjaciel - Tygrys. Od razu polubił się z moimi chłopcami :) Ja również polubiłam wesołą lampkę w kształcie tygryska od Cloud B. 


Lampka jest świetna. Świeci w trzech kolorach: zielonym, niebieskim i czerwonym. Możemy ustawić również program, w którym kolory będą zmieniały się po sobie. Na ścianie, suficie projektor wyświetla śliczne gwiazdy i wesołe buźki. Na plus zaliczam, że nasz Tygrys po 45 minutach automatycznie się wyłączy. Według producenta poszczególne kolory mają znaczenie i tak: czerwony emanuje ciepłem i spokojem ; zielony odnawia atmosferę;  niebieski pomaga uspokoić zmysły. Hmm... coś w tym jest ;)

Pierwsze na co zwróciłam uwagę, to opływowy kształt lampki. Nie mamy żadnych kantów, więc z Tygrysem może bawić się również mój kilkumiesięczny synek. Bezpieczeństwo zapewni również brak kabla podłączanego do prądu. Tygrys jest zasilany bateriami, do których dziecko nie ma dostępu. Kolejny plus to to, że lampka nie nagrzewa się podczas pracy, może stać w zasięgu dziecka i nie stanowiła dla niego zagrożenia. 

Lampka jest lekka, a jakość użytych materiałów i wykonania jest bardzo dobra. 





Lampka Tygrys Cloud B idealnie nadaje się dla dzieci, które nie lubią zasypiać przy zgaszonym świetle  oraz stanowi śliczną ozdobę dziecięcego pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...