niedziela, 8 kwietnia 2018

Moja Wielka Księga Odpowiedzi. Moje ciało

Mój 6-latek jest na etapie wzmożonego zainteresowania ludzkim ciałem. Dlaczego? Po co? Jak to działa? u nas te pytania są na porządku dziennym. Nie zdziwiłam się więc, gdy książka "Moja Wielka Księga Odpowiedzi. Moje ciało" stała się naszym hitem. 


Wydawnictwo: Yoyo Books
Objętość: 14 stron
Oprawa: twarda
Cena: 35,00 zł  29,04 zł

Mój synek pokochał tę książkę nie tylko za to, że odnalazł w niej odpowiedzi na mnóstwo nurtujących go pytań, ale także za element zaskoczenia. Każda strona bowiem jest naszpikowana okienkami, pod którymi znajdują się fascynujące ciekawostki. Tak oryginalnie podane odpowiedzi, pobudzają dziecięcą ciekawość, chęć odkrywania, a co za tym idzie odpowiedzi łatwiej zapadają w pamięć. Informacje podane są w przystępny sposób i przedszkolak nie ma problemu ze zrozumieniem nawet całkiem zawiłych zdawałoby się zagadnień. 

Na 14 sztywnych stronach znajdziemy dużą porcję wiedzy o anatomii człowieka. Książka podzielona została na 7 rozdziałów przedstawiających kolejno: ciało ludzkie, mięśnie i kości, układ pokarmowy, serce i krew, mózg i zmysły, skórę i higienę oraz pytania sprawdzające wiedzę po lekturze. Mojego starszaka najbardziej zaciekawiły pytania z układu pokarmowego: Dlaczego czasami bekasz?, Jak pokarm zamienia się w kupę?, Dlaczego puszczasz bąki?. Hmm, jakoś mnie to nie zdziwiło.

Wszystko zobrazowane jest uproszczonymi (świetnie dopasowanymi do wieku odbiorców) ilustracjami. Publikacja jest ładnie i solidnie wydana. Fantastyczna książka dla dzieci zainteresowanych anatomią człowieka!






Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękujemy
księgarni TaniaKsiazka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...