czwartek, 21 lutego 2019

Cetaphil EM kontra ANIDA Medi Soft

Emulsję miceralną do mycia Cetaphil EM polecił mi mój dermatolog. Bardzo ją polubiłam, świetnie się spisuje, ale ... no właśnie zawsze musi być ale ;) Kosztuje około 40 zł. Znalazłam emulsję micelarną do mycia twarzy ANIDA Medi Soft za 8 zł i postanowiłam sprawdzić, czy tańszy zamiennik też da radę. Tanie vs drogie, co wygra?



Cetaphil EM
ANIDA Medi Soft
Zapach
brak
specyficzny
Konsystencja
kremowa
kremowa
Wydajność
bardzo dobra
bardzo dobra
Demakijaż
tak
tak
Szczypanie oczu
nie
tak
Konieczność zmywania
nie
nie
Zdolność do zapychania
nie
nie
Skład



Aqua/Water, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol
Aqua, Cetyl Alkohol, Cocamidopropylbetaine, Ceteareth-20 /AND/ Cetearyl Alcohol, Callendula Officinalis Extract, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis, Sodium Laureth Ether Sulfate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin
Opakowanie
plastikowa butelka z zamknięciem na klik
pękata, plastikowa butelka z pompką, którą możemy zamykać i otwierać
Pojemność
250 ml
300 ml
Cena
40,00 zł
8,00 zł

Stworzyłam dla Was tabelkę, w której zestawiłam wszystkie ważne informacje o obu produktach. Jak widzicie kosmetyki idą w łeb w łeb. Dopiero przy trzech ostatnich pozycjach w tabeli, ANIDA Medi Soft wysuwa się na prowadzenie. Tańsza emulsja wprawdzie szczypała mnie w oczy, ale po kilku użyciach nie odczuwałam już tego efektu. Do zapachu też można się przyczepić, ale to jest indywidualna kwestia i może akurat komuś przypadnie do gustu. Ja tam wolę bezzapachowe kosmetyki do twarzy. Nie zauważyłam różnicy w wyglądzie mojej cery przy stosowaniu obu kosmetyków. Nie wysuszały i nie podrażniały. Zdecydowanie na plus ANIDA Medi Soft przemawia bardziej praktyczne opakowanie, większa pojemność oraz pięciokrotnie niższa cena.  Myślę, że warto wypróbować tańszą emulsję, a nuż u was również dobrze się sprawdzi. 


6 komentarzy:

  1. Warto czasami sięgnąć po ten tańszy kosmetyk bo może nas miło zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie często zamiennik tez daje radę, świetnie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pójdę za twoim przykładem i też wypróbuję tą tańszą emulsję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne porównanie. Widać, że tańszy produkt świetnie sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł. Muszęć na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta tabelka porównawcza. Zestawienie wygląda teraz bardzo klarownie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...