wtorek, 3 maja 2016

Yankee Candle - wosk SWEET STRAWBERRY

Woski bardzo lubię, ale akurat Yankee Candle nigdy nie miałam. Postanowiłam, więc sprawdzić, czy faktycznie są takie dobre. Na pierwszy ogień poszedł wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classisc SWEET STRAWBERRY.


Truskawki z domieszką truskawek bogato przyprawionych truskawkową esencją... Ot, przepis na letni deser idealny – delicję, która zadowoli najbardziej nawet wybrednego łakomczucha, która nierozerwalnie kojarzy się z początkiem lata i która skrywa w sobie ogromną, aromaterapeutyczną moc. Wosk Sweet Strawberry to hołd dla prostoty i zapach pod każdym względem pozytywny. Esencja pozytywnie pobudza, optymistycznie nastraja i pomaga przetrwać – w oczekiwaniu na przyjście kolejnego, truskawkowego sezonu – najbardziej szare i przykryte jesienną i zimową pluchą dni.

Wyczuwalne aromaty: słodka truskawka


Moja opinia:
Zapach Sweet Strawberry wzięłam z premedytacją, ponieważ zamarzyły mi się świeże truskawki w zimie, ale takie dopiero co zerwane z krzaczka. Muszę przyznać, że nie zawiodłam się. W moim domu w jednej chwili zagościło lato oraz słońce. Zapach jest intensywny, ale nie duszący. Słodka truskawka na pewno spodoba się wielbicielom owocowych aromatów.

Wosk ten i wiele innych produktów Yankee Candle możecie zakupić w sklepie Goodies.pl .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...