czwartek, 16 czerwca 2022

Moje kosmetyczne wrażenia ...

Dzisiaj pokażę kosmetyki, które od jakiegoś czasu mi towarzyszyły. Zmagam się z trądzikiem różowatym, więc poszukuję odpowiedniego kremu. Znalazłam i używałam dwa, ale czy się sprawdziły? 

Ziaja Med. Kuracja łagodząca zmiany trądzikowe. Krem redukujący podrażnienia (50 ml) 
Krem otrzymujemy w praktycznej tubie  z zamknięciem na klik. Do tego kartonik. Kosmetyk jest tani, zapłaciłam jakieś 14 zł. Liczyłam przede wszystkim na redukcję zaczerwienienia policzków i niestety nie było za bardzo efektu. Krem pozostawiał tłusty film na skórze, a tego nie lubię. Nie sprawdził się u mnie. 

Eveline Exclusive Snake, napinająco-wygładzający krem-maska pod oczy i na powieki (20 ml) Skuszona świetną opinią na wizaż zainwestowałam 14 zł (w promocji Rossmann) i stałam się posiadaczką kremu inspirowanego koreańskim rytuałem piękna. Moje wrażenia są całkiem dobre. Wyleczyłam się już ze złudzenia, iż jakikolwiek krem w magiczny sposób zniweluje zmarszczki i sprawi, że będziemy wyglądać 20 lat młodziej. Ten krem za taką cenę i pojemność jest w porządku. Skóra pod okiem jest ładnie nawilżona, wizualnie rozświetlona i promienna. Wygląda lepiej niż bez kremu, więc jest plus. Nie kupię ponownie, bo mam już na oku kilka innych kremów ;) Może wreście trafię na ideał. 

Ava.  Rosacea Repair.  Regenerujące serum do twarzy z hesperydyną  (30 ml) 
Kolejny kosmetyk do cery z trądzikiem różowawym. Nie spodobała mi się formuła serum, taka kleista i ta kleistość pozostaje na skórze. Opakowanie praktyczne, buteleczka szklana z pipetą. Serum wodniste. U mnie nie łagodzi i nie wycisza cery. Cena przystępna, bo poniżej 20 zł.  No trudno, szukam dalej. 

VANITY LASER EXPERT Zestaw do precyzyjnej depilacji BIKINI (100 ml)
To miał być HIT! Nareszcie znalazłam produkt, na którym wielkimi literami napisano BIKINI. No, wydałam jakieś 12 zł i zadowolona wróciłam do domu. Jakież było moje zdziwienie, gdy doczytałam malusienki druczek z boku opakowania. Jednak to bikini to nie do końca bikini, o którym myślałam. Nie zrobicie za pomocą tego zestawu bikini głębokiego. Znaczy można zrobić, ale na własną odpowiedzialność. Dla mnie opakowanie jest bardzo mylące. Niestety kem działa słabo. Nie mogę nazwać mojego owłosienia grubym i mocnym, a i tak krem sobie z nim nie poradził. Nie kupię ponownie. 

1 komentarz:

  1. Oj oj, szkoda, że te produkty się nie sprawdziły. Trzymam kciuki za to, abyś znalazła coś lepszego :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...