poniedziałek, 27 czerwca 2022

Uzdrovisco ŚWIETLIK

 U mnie dzisiaj seria żółta ze świetlikiem od Uzdrovisco. 

Rozjaśniające serum z witaminą C pod oczy - świetlik (15ml) serum bezwodne 
Serum kupiłam jako pierwszy kosmetyk z całej serii. Bardzo się z nim polubiłam i jest to już moje 3 opakowanie. Według producenta silnie rozjaśnia przebarwienia pod oczami i redukuje zmarszczki. Coś w tym jest. Może nie pozbędziecie się głębokich zmarszczek, ale okolica oka wygląda naprawdę dobrze. Zauważyłam znaczną poprawę, rozjaśnienie, ładne nawilżenie. Po zastosowaniu serum okolica oka natychmiast wygląda lepiej. Butelka szklana ze szklaną pipetką. Sam kosmetyk nie ma za gęstej konsystencji, ale nie spływa od razu z palca. Spokojnie zaaplikujemy bez zbędnych strat. Niestety serum nie jest zbyt wydajne i roluje się pod makijażem. Ja je stosuję na noc. Kupuję w promocji w hebe za około 35 zł. Także cena fajna, jak za porządne serum z naprawdę dobrym i  naturalnym składem. 

Regenerujący krem - maska pod oczy i na powieki - świetlik (25ml)                                       Po przetestowaniu serum postanowiłam kupić sobie również krem z tej serii. No i nie bardzo mi podpasował. Jakoś oko nie wyglądało za dobrze, miałam wrażenie że nawilżenia jest za mało. Na plus - krem jest bardzo wydajny i jest go dużo w słoiczku, jak na produkt pod oczy. Kosztuje w promocji 35 zł. 

Nawadniające serum - kompres 3w1 na powieki i twarz - świetlik (50ml) serum naparowe Oczekiwania były wielkie, a wyszło tak sobie. Nie lubię konsystencji tego serum. Lejące się, olejowe, pozostawiające tłustą, klejącą warstwę na skórze. Ja głównie kupiłam je po to, aby ukoiło i złagodziło moje policzki, nos. Czyli tam, gdzie najbardziej zmagam się z trądzikiem różowatym. Jakiegoś spektakularnego efektu nie zauważyłam, ale nie ma pogorszenia. To zawsze plus. Cena 37 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...