poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Duet KeraBond - Chenice Beverly Hills

Czas na recenzję szamponu nawilżającego oraz maski odżywczej KeraBond firmy Chenice Beverly Hills.


Informacje od producenta:
Linia produktów przeznaczona dla suchych i zniszczonych włosów oraz suchej skóry. Bogata w składniki nawilżające i odżywiające . Idealna dla skóry i włosów wymagających częstego nawilżania. Sucha skóra i włosy są dość częstym problemem w dzisiejszych czasach, jest to związane między innymi z drastyczną dietą, częstym myciem głowy, stosowaniem preparatów o agresywnym działaniu oraz ogólnymi chemicznymi zabiegami. Odpowiedzią jest nowa formuła  produktów KERABOND opracowana z myślą o skutecznym eliminowaniu tych problemów.

MOISTURISING WASH SHAMPOO
Nawilżający szampon o właściwościach leczniczych przeznaczony do włosów suchych, osłabionych i obciążonych zabiegami chemicznymi i termicznymi o obniżonej hydrogospodarce. Korzystnie wpływa na włosy łamliwe i naturalnie kręcone, zapewniając optymalne nawilżenie i elastyczność. Zawiera naturalne składniki i budulce regeneracyjno-odżywcze. Posiada opatentowaną formułę: panthenolu i lecytyny, ekstraktów z rozmarynu, rumianku, tymianku, skrzypu polnego, szałwi, achillea, tussilago, altea.  
pojemność: 250 ml
cena: 35,00 zł

KERABOND MOIST CONTROL  
Ziołowa maseczka odżywcza, intensywnie nawilżająca do włosów normalnych i suchych. Środek rekomendowany do włosów farbowanych, po trwałej ondulacji i balejażach. Specjalnie wzmocniona kombinacja naturalnych substancji nawilżających uzupełniająca niedobory wilgotności w trzonie włosa. Zapobiega łamliwości oraz elektryzowaniu. Nadaje połysk, siłę i wytrzymałość, utrzymując dłużej "żywy kolor". Zawiera filtry UV chroniące przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. 
pojemność: 150 ml
cena: 35,00 zł

Skład:
Moja opinia:
Opakowanie: Szata graficzna bardzo estetyczna i przemyślana. Oba  kosmetyki posiada polski nadruk na opakowaniu z niezbędnymi informacjami. Szampon znajduje się w plastikowej buteleczce z wygodnym dozownikiem (nie wylewa się nadmierna ilość kosmetyku). Maska natomiast w tubie z zamknięciem na "klik".
Konsystencja: Szampon jest bezbarwny, konsystencja średnio gęsta, bardzo dobrze aplikuje się na włosy, pieni się przyzwoicie. Maska ma biały kolor, konsystencja dość gęsta, więc nie spływa nam z włosów, dobrze się aplikuje.


Zapach szamponu oraz maski jest delikatny, trudny do opisania, ale bardzo przyjemny.
Działanie: Przez pierwsze parę dni używałam wyłącznie szampon, aby sprawdzić jak działa na włosy bez maski. Przez kolejne po umyciu głowy aplikowałam maskę na 10 minut i spłukiwałam.
Szampon - ku mojej wielkiej radości szampon nie przetłuścił mi włosów. Miałam obawy, ale okazały się bezpodstawne. Szampon dobrze się pieni i spłukuje, nie miałam problemu z rozczesaniem włosów, nie zostały splątane. Bardzo dobrze wymył włosy, pozostawił je gładkie i delikatne.
Maska - dobrze się spłukuje. Nie mamy problemu z rozczesywaniem. Włosy są przecudnie miękkie w dotyku, gładkie i nawilżone. Maska uwydatnia połysk i zdrowy wygląd włosów. Zauważyłam również zwiększenie objętości włosów, mam tendencję do przyklapywania fryzury. Włosy się nie elektryzowały. Jestem bardzo zadowolona z działania duetu KeraBond.

Szampon i maskę testowałam dzięki uprzejmości firmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...