środa, 30 kwietnia 2014

Wybielaj z głową - R.O.C.S. Sensation Whitening

Wbrew pozorom wybranie odpowiedniej pasty do zębów, która rozjaśni nam uśmiech nie jest takie proste. Musimy przede wszystkim zwrócić uwagę na współczynnik ścieralności zębiny (RDA). Wysokościerne pasty oprócz ścierania osadów mogą również uszkodzić szkliwo  i narobić nam więcej szkody, niż pożytku. Niektóre środki wybielające działają bardzo drażniąco na dziąsła. Oczywiście, nasza pasta powinna zawierać substancje, które będą chroniły nasze zęby przed próchnicą. Myślę, że odpowiednią i bezpieczną pastą do domowego wybielania zębów będzie  R.O.C.S. Sensation Whitening  .

Informacje od producenta:
Pasta do zębów R.O.C.S. Sensation Whitening umożliwia skuteczną walkę z przebarwieniami nazębnymi, przywraca zdrowie i połysk szkliwa, zapobiega tworzeniu się płytki nazębnej i pigmentacji. Unikalna formuła pasty do zębów jest opracowana na bazie najnowszego systemu czyszczenia opartego na zastosowaniu specjalnych granulek.  Ze względu na ich specyficzną strukturę, granulki w pierwszej fazie mycia zębów usuwają miękką płytkę nazębną w sposób dokładny, szybki i bezpieczny. Podczas szczotkowania zębów granulki rozpadaja się na mniejsze cząstki, które w końcowym etapie polerują szkliwo nadając mu olśniewającą biel. Pasta przeznaczona dla osób dorosłych.

pojemność: 60 ml
cena: 29,90 zł

Skład:
sorbitol, krzemionka, gliceryna, Aqua, ksylitol, kokoamidopropylobetainę, aromat, guma ksantanowa, glicerofosforan wapnia, bromelaina, chlorek magnezu, sacharynian sodu, benzoesan sodu, O-Cymen-5-ol, Titanum dwutlenek

Moja opinia:
Zacznę od tego, że nie palę papierosów, kawę (pół na pół z mlekiem ) piję raz dziennie oraz sporadycznie piję herbatę oraz czerwone wino :).


  • Konsystencja gęsta, dzięki czemu pasta nie wylewa się z opakowania i nie spływa ze szczoteczki. 
  • Smak delikatnie miętowy. Bardzo dobrze odświeża oddech. 
  • Sam proces mycia zębów jest bardzo przyjemny, jeszcze nie miałam okazji czyszczenia zębów za pomocą pasty ze specjalnymi granulkami. Granulki te faktycznie podczas szczotkowania rozpadają się na mniejsze cząstki. Czasami granulka potrafi wejść między zęby, ale od czego mamy nić dentystyczną ;)
  • Pasta jest wydajna. Do dokładnego wyszczotkowania zębów starczała mi niewielka ilość pasty.
  • Muszę przyznać, że faktycznie zęby po umyciu były bardziej lśniące i gładkie. 
  • Podczas stosowania pasty nie miałam żadnych problemów z krwawiącymi , czy podrażnionymi dziąsłami. 
  • Moje zęby stały się trochę jaśniejsze. 
  • Regularnie odwiedzam dentystę, więc nie mam problemów z płytką, czy kamieniem nazębnym. Nie wiem jak na tym polu spisałaby się pasta, ale wiem, że żaden osad nie powstał na zębach podczas stosowania pasty ROCS Sensation Whitening.
  • Podoba mi się skład. Nie jestem fanką stosowania past z fluorem (temat rzeka na osobny post), więc brak tego składnika jest mi na rękę. Ponadto pasta R.O.C.S. nie zawiera laurylosiarczanu sodu, parabenów, triklosanu i chlorheksydyny. 

Reasumując:
Wybielającą pastę do zębów R.O.C.S. Sensation Whitening stosowałam dwa tygodnie i jestem zadowolona z jej właściwości. Na pewno za jakiś czas jeszcze do niej wrócę. Pamiętajmy, aby past wybielających nie stosować przez długi okres non stop. Zróbmy przerwę i za jakiś czas znowu powtórzmy naszą kurację wybielającą.

oraz na FanPage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...