czwartek, 10 kwietnia 2014

Smakołyki :)

Degustacja w ramach współpracy z Credo PR już się odbyła, więc przedstawiam wyniki. Na pierwszy ogień poszedł Majonez Kętrzyński, ponieważ wystarczyło go tylko otworzyć i voila. Z babką była wyższa szkoła jazdy, bo musiałam wykazać się moimi nielicznymi talentami w kuchni. Myślę jednak, że wyszło nie najgorzej. Sami oceńcie ;)


Informacje od producenta:
Babka piaskowa to chyba jedno z najbardziej popularnych ciast, które chętnie gości na Wielkanocnym stole. Babka piaskowa zazwyczaj wypiekana jest w typowej dla babek okrągłej formie. Posypka z cukru pudru podkreśla jej klasyczny kształt, a zawarta w składzie wanilina wydobywa wspaniały aromat.

pojemność: 400 g
cena: nie wiem

Skład:

Moja opinia:
Jak widać na pierwszym zdjęciu zrobiłam mini-babki pisakowe ;) Wykonanie banalne, nawet taki laik jak ja sobie poradził. Wystarczy dodać olej, wodę,  2 jajka i do piekarnika. 


Szybkie w przygotowaniu, a zarazem bardzo smaczne ciasto. Babeczki polałam czekoladową polewą (czyli roztopiłam czekoladę, bo jestem leniuszkiem) i udekorowałam kolorową posypką. Pychota. 

MAJONEZ

Informacje od producenta:
Majonez sałatkowy kętrzyński jest naszą propozycją dla tych klientów, którzy poszukują majonezu o łagodnym smaku. Majonez ten jest nie tylko doskonałym dodatkiem do wszelkiego rodzaju sałatek ale stanowi bazę do sporządzania różnego rodzaju sosów.

pojemność: 280 g
cena: 4,00 zł

Skład:
Moja opinia:
Majonez znajduje się w tradycyjnym słoiczku, na którym mamy plombę, czyli mamy pewność ,że produkt jest świeży i nie był wcześniej otwierany.
Konsystencja kremowa, średnio gęsta (nie spływa z potrawy a jednocześnie bardzo dobrze się miesza w sałatce).
Smak wyrazisty, delikatnie kwaskowy, ale nie wyczujemy octu. Idealny do sałatek, czy kanapek. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...