wtorek, 22 kwietnia 2014

Bluzka od CHOiES

    O współpracy z CHOiES pisałam wcześniej, a dziś pokaże wam, co wybrałam sobie z ich bogatej oferty.
Bluzka urzekła mnie połączeniem prostoty kroju z perłowymi detalami. Perły pełnią rolę guzików. Bluzkę w zasadzie możemy nosić na dwa sposoby, albo z zapiętymi guzikami, albo z rozpiętymi perłowymi guzikami. Mi druga wersja jakoś nie bardzo przypadła do gustu.

źródło: CHOiES
Informacje od producenta:
Więcej informacji na stronie CHOiES.

Moja opinia:
Bluzka uszyta ze zwiewnego szyfonu, schludnie wykończona, nie mamy nitek, za które możemy pociągnąć i nasza rzecz się spruje. W praniu nie było żadnych niespodzianek, mimo że nie zastosowałam się do zaleceń producenta i wyprałam bluzkę w pralce w temp. 30 stopni.

światło sztuczne/ artificial light

Przesyłka i czas dostawy:
Bluzka dotarła do mnie w bardzo dobrej kondycji, nie została w żaden sposób uszkodzona. Starannie zapakowana w  woreczek firmowy CHOiES, jeśli wybierzecie opcję przesyłki Regular Mail,  nie zapłacicie za dostawę (paczka będzie szła 16-20 dni roboczych, ale nie jest to regułą, bo moja doszła w 6 dni).

światło dzienne/ daylight
Zgodność z opisem:
Hmm, pierwsze co mnie uderzyło po rozpakowaniu przesyłki to to, że bluzka jest mocno przeźroczysta. Na zdjęciu tego nie było widać, ale nie czepiam się , bo zdjęcie nie jest w stanie oddać  w 100% wyglądu danej rzeczy. Nie przeszkadza mi to, bo i tak jak grzeczna dziewczynka noszę podkoszulki ;)
Druga rzecz - długość rękawa - w opisie mamy długi rękaw a w realu mamy rękaw raczej 3/4. Mankiet jest dość ciasny, więc osoba, która nosi rozmiar 40 lub więcej, niestety się nie zmieści,  a bluzka ma rozmiar one size. Taka dygresja.
światło sztuczne/ artificial light
światło dzienne/ daylight
Reasumując:
Bluzka prześliczna, delikatna i zwiewna.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z przebogatym asortymentem sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...