niedziela, 11 maja 2014

Kampanię Talk Marketing i Tesco czas zacząć!

Dzięki Talk Marketing mogę uczestniczyć w  kampanii jakości Tesco. Nigdy nie kupowałam produktów własnych Tesco, więc jestem ciekawa, czy rzeczywiście nie odbiegają jakością od markowych.


Kurier dostarczył mi paczkę, w której znalazłam:
- bony z rabatem 100% na  17 produktów marki Tesco
- informator Talk Agentki
- broszurę reklamową Tesco Loves Baby


Produkty do testów:
  • Polskie jabłka Jonaprince słodkie, twarde,
  • Avokado Hass,
  • 3 bułki wiejskie ciemne,
  • Sałatka Florencka,
  • Musztarda Starofrancuska gruboziarnista,
  • Zioła prowansalskie mieszanka,
  • Pieprz czarny ziarnisty,
  • Papryka słodka mielona,
  • Kiełbaski bratwurst,
  • Rurki waflowe z mleczną czekoladą,
  • Migdały w czekoladzie,
  • Black Gold herbata czarna z płatkami słonecznika i nagietka,
  • Chrupki kukurydziane z orzeszkami arachidowymi,
  • Smoothie sok mango i marakuja,
  • Ziemniaki odmiana Agata,
  • Olej rzepakowy,
  • Tesco Płyn uniwersalny Majowy Bukiet

Pierwszy raz spotkałam się z kampanią, w której sami musimy podejść do sklepu i wziąć towar z półki. Trochę było z tym zamieszania. Nie było na stanie kiełbasek, więc muszę jeszcze raz się pofatygować do Tesco w innym terminie, ale oczywiście nikt mi nie da gwarancji, że wtedy już będą ;) Mam nadzieję, że chociaż będą smaczne.

Aktualnie w Talk Marketing trwa nabór testerów do kampanii Flora pro.active , więc jeśli jeszcze nie jesteście zarejestrowani, to radzę się pospieszyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...