poniedziałek, 22 grudnia 2014

CelluBlue - pomocnik w walce z cellulitem.

Zawsze byłam zdania, że systematyczność jest kluczem do sukcesu w każdej dziedzinie naszego życia. Codzienny masaż za pomocą urządzenia CelluBlue pomoże nam skutecznie ujędrnić skórę oraz pomóc w walce z pomarańczową skórką. 


Co to jest?
CelluBlue jest małym urządzeniem w kształcie kubeczka, który służy do wykonywania masażu pomagającego pozbyć się cellulitu. Wykonany jest z medycznego silikonu, dlatego może być stosowany również przez osoby borykające się z alergiami. Urządzenie jest giętkie i nie sprawiało mi problemu w użytkowaniu, bez problemu wraca po wygięciu do pierwotnej formy. Dużym plusem dla mnie jest łatwość utrzymania CelluBlue w czystości. Wystarczy je umyć mydłem pod bieżącą wodą, osuszyć i gotowe. Dodatkowo otrzymujemy specjalny lniany woreczek, aby przechowywanie naszego urządzania było jeszcze łatwiejsze i bardziej higieniczne.


Wykonanie masażu i podstawowe zasady
  • Postanowiłam wzmocnić dodatkowo działanie CelluBlue i używałam go razem z olejkiem arganowym lub jojoba. Najpierw smarowałam uda olejem, myłam ręce (aby urządzenie nie wyślizgiwało mi się ) i zaczynałam masaż. Bardzo ważne jest , aby NIE UŻYWAĆ urządzenia na SUCHEJ skórze. 
  • Masaż powinien trwać 5 minut na każdą partię ciała z pomarańczową skórką. Aby prawidłowo go wykonać zalecam obejrzeć film instruktażowy TUTAJ.  Pamiętajmy, aby nie zasysać zbyt dużej ilości skóry, ponieważ masaż może okazać się niemiłym doświadczeniem, a wręcz bolesnym. Ja każdego dnia wzmagałam troszkę nacisk i nie miałam żadnych siniaków oraz nie czułam bólu. Wszystko róbmy z wyczuciem.
  • Zaraz po masażu (do pół godziny) należy wypić pół litra niegazowanej wody, aby usunąć toksyny oraz złogi tłuszczu  nagromadzone w naszym organizmie.
  • Nie należy stosować urządzenia na zranioną skórę oraz przy problemach z krążeniem.
Efekty
Na szczęście nie borykam się z bardzo zaawansowanym cellulitem. Pojawił się u mnie w  trakcie ciąży. CelluBlue stosowałam systematycznie przez 4 tygodnie. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to wyraźne napięcie i wygładzenie. W dotyku również zauważymy różnicę. Cellulit uległ zmniejszeniu, więc systematyczny masaż za pomocą CelluBlue naprawdę działa. Pamiętajmy jednak, aby stosować urządzenie codziennie, a nie raz w tygodniu ;) Wiem, że to dość trudne, ale gra jest warta świeczki.

Zapraszam do odwiedzenia strony CelluBlue
oraz FanPage'u na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...