sobota, 21 lutego 2015

MINI MAX METALLIC - lakier do paznokci - Eveline Cosmetics.

Dzisiaj prezentuję kolejną nowość marki Eveline Cosmetics - lakier do paznokci - MINI MAX METALLIC. W sprzedaży mamy sześć kolorów,  ja otrzymałam metaliczne złoto 957. 



Informacje od producenta:
Kolekcja stworzona na  Sylwester i Karnawał 2014. Metaliczny połysk to gorący sylwestrowy trend w stylizacji paznokci. Metaliczny manicure stanowi wspaniałą ozdobę samą w sobie a kolory fuksji, złota czy granatu w chromowanym wydaniu wyglądają  wręcz zjawiskowo. Kolekcja 6 metalicznych lakierów do paznokci.
pojemność: 5 ml
cena: 5,99 zł

  • Lakier znajduje się w niewielkiej (5 ml), okrągłej, stabilnej i szklanej buteleczce. Na opakowaniu znajdziemy podstawowe informacje (skład, dane producenta, pojemność itp.). 
  • Pędzelek jest szeroki i bardzo wygodny w użytkowaniu. Jeden z najlepszych , jakie miałam. 
  • Konsystencja przyjazna, nierozwarstwiona, rzadka, ale nie rozlewa się po skórkach. Wysycha dość szybko. 
  • Dla uzyskania pełnego krycia musimy pomalować paznokcie co najmniej 3 warstwami i tak też uczyniłam. Nie stosowałam top coat. Lakier nie tworzy idealnie gładkiej powierzchni. Praktycznie po jednym dniu delikatnie starł się na końcówkach, nie było to mocno widoczne. Na drugi dzień zaczął odpryskiwać, więc go zmyłam. Bez problemu usuniemy go zwykłam zmywaczem, nie odbarwia on również płytki paznokcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...