czwartek, 29 grudnia 2016

DIY: Drewniane puzzle

Jakiś czas temu razem z synkiem zrobiliśmy puzzle z drewnianych szpatułek. Oprócz obrazka umieściliśmy na nich liczby. Takie 2w1 zabawa i nauka. 


Co potrzebujemy:
- drewniane szpatułki laryngologiczne (do kupienia np. w aptece, za 100 szt. płaciłam  5 zł)
- obrazek (możemy narysować coś sami, wydrukować z internetu, czy użyć naszego zdjęcia)
- taśma klejąca, klej, flamaster, nożyczki, kretki, nożyk

Równo układamy odpowiednią ilość szpatułek i sklejamy je taśmą klejącą. Odwracamy na drugą stronę.


Smarujemy klejem i naklejamy wcześniej przygotowany obrazek. 


Na każdej szpatułce piszemy liczbę. Ja ponumerowałam od 1 do 9. Po wyschnięciu kleju usuwamy taśmę klejącą i tniemy obrazek na poszczególne puzzle. Ja użyłam ostrego nożyka. 


Nasze drewniane puzzle numeryczne są gotowe :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...