wtorek, 4 lutego 2014

Kapsułki piorące Vizir Original Fresh - RECENZJA

    Przyznam bez bicia, że jestem fanką kapsułek do prania :) Czy kapsułki Vizir Original Fresh mnie nie zawiodły? Przeczytajcie sami. 

Informacje od producenta:
  W codziennym życiu, w którym jesteśmy bardzo zajęci i zabiegani, poszukujemy praktycznych i skutecznych rozwiązań. Kapsułki Vizir Original Fresh – są stworzone właśnie dla Ciebie, jeżeli wszystko, czego pragniesz, to legendarne 100% bieli Vizira po 1 praniu. 
    A oto dlaczego kapsułki piorące Vizir to praktyczne i skuteczne rozwiązanie:
- wydajne - jedna kapsułka wystarczy do wyprania całej masy brudnych ubrań.
- uniwersalne - można ich używać nie tylko do białych tkanin, ale również do kolorów! 
- inteligentne rozwiązanie – nie pozostawiają osadów, otoczka całkowicie rozpuszcza się w pralce w ciągu 1 minuty, nawet w 30°C!
- łatwe w użyciu – bez potrzeby dozowania, bez ryzyka rozlania lub użycia zbyt dużej ilości detergentu. 
- łatwe przechowywanie – nie zajmują dużo miejsca w domu (łazience) ani w torbie na zakupy!

pojemność: 15 / 23 / 32 / 38 /42 kapsułek
cena:  21,99 - 54,99 zł (w zależności od opakowania)


Moja opinia:

PLUSY
  • plastikowe opakowanie - praktyczne, wygodne i estetyczne 
  • uniwersalność - kapsułki Vizir Original Fresh możemy używać zarówno do białych, jak i kolorowych tkanin
  • kapsułka ulega całkowitemu rozpuszczeniu już przy temperaturze 30 stopni ( uwaga - nie przeładowuję pralki); żel dobrze się wypłukuje, nie pozostawia żadnych zacieków na ubraniach
  • łatwość w użyciu - nie muszę odmierzać proszku czy płynu, po prostu wrzucam jedną kapsułkę do bębna pralki i wkładam pranie
  • nie uczula ( mojej rodziny )
  • kapsułki zajmują mało miejsca w łazience - mogę schować je przed dziećmi w wiszącej szafce
  • zapach - bardzo przyjemny, nie duszący, utrzymuje się przez dłuższy czas na wysuszonych ubraniach
  • moc prania - nie mam zastrzeżeń, pranie dobrze wyprane. Ubrania nie były poplamione. 
MINUSY
  • cena, jeśli nie ma akurat promocji
Reasumując:
    Po raz kolejny nie zawiodłam się na kapsułkach piorących. Vizir Original Fresh poradził sobie doskonale i na pewno na dłużej zagości w mojej łazience.

PUNKTACJA:   6/6


Produkt otrzymałam w ramach współpracy z TRND.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...