czwartek, 1 października 2015

Monte Snack nie tylko dla dzieci

Jakiś czas temu dostałam się do smakowitego projektu na TRND, a mianowicie do testowania przekąski Monte Snack


Mój zestaw zawierał:
- 24 szt. Monte Snack firmy Zott ( 12 szt. dla mnie, 12 szt. dla moich znajomych), 
- przewodnik projektu
- książeczkę "Twoje badanie opinii". 

Skład:
tłuszcze roślinne (palma, kokos), mleko (22%), cukier, mąka pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy, mleko w proszku pełne (3,4%), białka mleka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (2,6%), jaja w proszku, skrobia, zmielone orzechy laskowe (1,2%), czekolada mleczna (zawiera soję) (0,5%), emulgatory: E471, lecytyna sojowa, substancje spulchniające: E 450, E 500, sól, aromat

Kanapka waży 29 g, a zakupić ją możemy w cenie od 1,49 zł.



Moja opinia:
Przekąska Monte Snack to delikatny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo - orzechowym kremem. Dla mnie największym plusem jest to, że kanapka nie jest ani za słodka ani zbyt mdła. Konsystencja czekoladowego biszkoptu jest zwarta i nie klei się nam do rąk. Połączenie nadzienia śmietankowego oraz czekoladowo - orzechowego jest bardzo udane. Faktycznie jest to lekka, nieduża przekąska idealna na deser, czy coś niecoś między posiłkami. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...