niedziela, 28 sierpnia 2016

Krem do twarzy pod prysznic 5w1 - Eveline Cosmetics

Kremu do twarzy pod prysznic jeszcze nie miałam, a już na pewno nie takiego, który łączy w sobie aż 5 funkcji: mleczko do demakijażu + peeling + maseczka + serum + krem. Bardzo się ucieszyłam, że mogłam poznać nowość na rynku od Eveline - Multi-cleanser krem do twarzy pod prysznic 5w1 .


Informacje od producenta:
Kremowa formuła z dodatkiem złuszczających mikrodrobinek skutecznie usuwa z powierzchni skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu, normalizuje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu długotrwale matuje i eliminuje problem błyszczenia się cery. Intensywnie nawilża i wygładza skórę oraz zapobiega powstawaniu niedoskonałości.  ZINCIDONE innowacyjny składnik aktywny regulujący wydzielanie sebum. Zapewnia długotrwały matowy wygląd cery i skutecznie zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.  KWAS SALICYLOWY reguluje proces odnowy komórkowej, odblokowuje pory, rozjaśnia przebarwienia oraz redukuje niedoskonałości cery.
pojemność: 100 ml
cena: 17,99 zł
skład:



Moja opinia:

Kosmetyk znajduje się w praktycznej, plastikowej tubie z zamknięciem na klik. Bez problemu wyciśniemy odpowiednią ilość kremu. Dodatkowo zapakowany jest w zafoliowane (duży plus, bo mam pewność, że nikt przede mną nie otwierał kremu), kartonowe pudełko, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje.

Konsystencja dla mnie idealna, kremowa z mini drobinkami usuwającymi martwy naskórek. Bardzo przyjemnie się aplikuje, a przy tym ładnie pachnie.

Jako mleczko de demakijażu sprawdza się dobrze, ładnie oczyszcza skórę i skutecznie usuwa resztki makijażu ( nie stosowałam go do zmywania makijażu oczu). Przy okazji moja skóra została dostatecznie nawilżona i nie musiałam używać kremu. Lubię również stosować multi-cleanser jako delikatny peeling do twarzy. Pozostawiony na kilka minut sprawdza się jako maseczka. Cera została zmatowiona i ładnie nawilżona.

Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do kosmetyków typy "ileśtam"w 1. Zdanie zmieniłam po przetestowaniu kremu do twarzy pod prysznic 5w1 Eveline Cosmetics. Multi-cleanser bardzo przypadł mi do gustu i na pewno na stałe zagości w mojej łazience.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...