sobota, 3 września 2016

Pomadka w płynie Velvet Matt - Eveline Cosmetics

Dzisiaj przedstawiam kolejną nowość od Eveline pomadkę Velvet Matt w płynie  416 Wild Fuschia. 


Informacje od producenta:
Pomadka VELVET MATT w płynie to gama matowych pomadek do ust, w intrygujących, ultra nasyconych pigmentami kolorach w połączeniu z wyjątkową formułą pielęgnacyjną. Kosmetyk bogaty w witaminy A, E i F zadba o optymalny poziom nawilżenia, odżywienia, ujędrnienia i ochrony ust. Pomadka ma lekką i przyjemną konsystencję, która daje poczucie ekstremalnego komfortu i długo utrzymuje się na ustach. Smakowity zapach żurawiny sprawia, że jej aplikacja jest przyjemnością.

pojemność: 9 ml
cena: 14,99 zł


Moja opinia:

Pomadka w płynie znajduje się w opakowaniu typowym dla błyszczyków. Podłużna, cienka buteleczka mieści 9 ml kosmetyku. Aplikator wygodny - na gąbeczce, spłaszczony. Trwałość jest zadowalająca- około 3 godzin, co jakiś czas należy powtarzać aplikację (szczególnie po zjedzeniu czegoś lub wypiciu).

Pomadki w płynie Velvet Matt Eveline występują w 6 wersjach kolorystycznych. Ja otrzymałam bardzo wyrazisty róż, który kryje się pod nazwą dzika fuksja.

Obawiałam się troszkę matowego wykończenia, ale muszę przyznać, że spodobał mi się efekt jaki uzyskałam. Mat jest z bardzo delikatnym połyskiem. Pomadka ma bardzo dobre krycie, nie skleja warg ani nie zbiera się w załamaniach. Sama aplikacja nie stanowiła problemu. Nie przesuszyła moich ust, nie podkreśliła żadnych suchych skórek. Dodatkowym plusem jest nieduża cena. Warto wypróbować. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...