czwartek, 27 października 2016

Walka o ładną cerę - początek

Nigdy nie miałam cery idealnej bez żadnych niedoskonałości, ale nie było najgorzej. Spokojnie mogłam pokazać się bez makijażu. Niestety sytuacja zmieniła się, kiedy zaszłam w ciążę. Obecnie przestałam karmić piersią, więc postanowiłam zrobić porządek z moją twarzą. Zaczynam kurację kremem 4Akne oraz suplementem diety z tej samej serii.


Nie łudzę się, że zlikwidują mój problem w 100%, ale może chociaż trochę przyczynią się do poprawy mojej skóry.

Oczywiście w międzyczasie odwiedziłam dermatologa, ale niestety pani kompletnie mi nie pomogła. Zaleciła mycie 2 razy dziennie twarzy antybakteryjnym mydłem, raz w tygodniu stosowanie maseczki oczyszczającej ... i skasowała 100 zł. Myślałam, że może skieruje mnie na jakieś badania hormonów, czy zaleci jakąkolwiek maść. Szukam dalej dermatologa, ale tym razem z polecenia, bo do przypadkowego więcej nie pójdę. Szkoda pieniędzy i nerwów. 

Jeśli macie sprawdzonego dermatologa z Wrocławia, to bardzo proszę o namiar :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...