czwartek, 26 stycznia 2017

Pierwsze ząbki - duża sprawa !

Pierwsze (i nie tylko) ząbki wymagają przede wszystkim systematycznej profilaktyki. Ba, nawet o dziąsła zanim pojawią się ząbki należy zadbać. Najlepiej przecierać je po każdym karmieniu gazikiem zwilżonym wodą. My mamy (mam na myśli młodszą latorośl) już dwa ząbki, tak więc jest o co dbać. A pomaga nam w tym szczoteczka treningowa  MAM Training Brush.  


U nas na razie mycie ząbków odbywa się bez pasty i również na zasadzie, aby synek nabrał nawyku mycia zębów. Na próby samodzielnego mycia mamy jeszcze czas. Maluszka sadzam sobie na kolanach, jak do karmienia piersią czy z butelki. Głowę opieram w zgięciu łokciowym i czyszczę ząbki.

Szczoteczka MAM Training Brush może być używana już od 6 miesiąca lub z chwilą pojawienia się ząbków. Wybierając szczoteczkę dla synka zwracałam uwagę, aby była ona w pełni bezpieczna oraz wykonana z materiałów posiadających wszelkie normy bezpieczeństwa. MAM Training Brush posiada również specjalną, okrągłą osłonkę uniemożliwiającą dziecku włożenie szczoteczki zbyt głęboko do buzi. Taki ogranicznik to świetny patent. Została zaprojektowana z myślą właśnie o najmłodszych. Wielkość główki, długość włosia oraz grubość uchwytu są odpowiednie do anatomii dziecka. Miękkie, zaokrąglone włosie czyści pierwsze zęby i z łatwością usuwa płytkę nazębną oraz bakterie. Dzięki długiej rączce MAM Training Brush rodzic i dziecko mogą wspólnie trzymać szczoteczkę podczas pierwszych prób mycia zębów. Na końcu szczoteczki mamy gumową wypustkę, którą mój synek uwielbia gryźć.

Pamiętajmy, że próchnica jest chorobą zakaźną! Dlatego osoby z niewyleczonymi zębami powinny unikać bezpośredniego całowania dziecka w usta, oblizywania smoczka, czy w późniejszym okresie łyżeczki. 





Zapraszam do polubienia funpage MAM, ponieważ fani MAM na facebooku  otrzymują rabat na wszystkie dostępne w sklep.mambaby.pl produkty. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...