poniedziałek, 22 października 2018

Kalendarz 2019. Zielnik

Nie wiem jak Wy, ale ja bez kalendarza czuję się jak bez ręki. Zawsze muszę go mieć w torebce. Jestem tradycjonalistką i tak, jak moja książka musi być w formie papierowej, tak i kalendarz. Kalendarz 2019. Zielnik to mój najnowszy nabytek. 


To praktyczny kalendarz w niezwykle efektownej oprawie. Nieduży format ( 130 x 205 cm ) mieści się w torebce, a do tego twarda okładka, świetnej jakości papier i przepiękne, akwarelowe ilustracje roślin. Idealny kalendarz dla wszystkich miłośników przyrody!

Zawiera wszystkie niezbędne w kalendarzu dane a nawet kilka, których się nie spodziewałam i z czasem mają niewiele wspólnego: kalendarium, podział świata na strefy czasowe, rozmówki w czterech językach (angielski, włoski, niemiecki, hiszpański), tabelę z rozmiarami ubrań, tabelę miar i wag podstawowych produktów spożywczych, plener na cały rok oraz ważniejsze święta, daty imienin. Układ jest wygodny, na jednej stronie mamy rozpisany tydzień, a na stronie obok miejsce na notatki, zaś na końcu przewidziane są dodatkowe strony na nasze zapiski. Część kalendarzowa przeplata się z cytatami związanymi z przyrodą oraz opisami roślin, inspiracjami DIY.

Nie zapominajmy, że kalendarz to doskonały pomysł na prezent. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...