czwartek, 14 stycznia 2021

Otwórz oczy (tom 3) - Alicja Sinicka

  "Otwórz oczy" to finałowy tom udanej serii "Oczy wilka".

Poprzedni tom zakończył się zagadkowo i właśnie od tego momentu autorka snuje swoją opowieść. Państwo młodzi budzą się szczęśliwi po swoich udanych poprawinach. Stało się, Lena i Artur zostali małżeństwem. Niestety ich sielanka zostaje przerwana, gdy Artur wyjawia Lenie tajemnicę rodziny Mangano. Okazuje się ona bolesna i niebezpieczna dla nich obojga. Małżonkowie zaczynają się od siebie oddalać. Niszczy ich przeszłość i teraźniejszość. Czy uda im się przezwyciężyć przeciwności losu? 

Książkę czyta się z wielką przyjemnością. Kartki same się przewracają. To bardzo miła odskocznia od rzeczywistości. Narracja jest tutaj pierwszoosobowa, poznajemy fabułę z dwóch perspektyw: Leny i Artura. "Otwórz oczy" szczególnie polecam wielbicielom pikantnych romansów . Jeśli chodzi o tzw. momenty, to są one dość często obecne i równie satysfakcjonujące, jak w dwóch poprzednich częściach. Lena  i Artur przyciągają siebie nawzajem i jest to świetnie opisane. Cała powieść oparta jest na ich odczuciach i wzajemnej fascynacji seksualnej. 

"Otwórz oczy" to taki powrót do przeszłości, do pierwszego tomu, ale z odwróceniem ról. Nie powiem, było ciekawie, chociaż, książka mnie zasmuciła, tak bardzo współczułam Lenie. Na szczęście to nie jedyne emocje, jakie przeżyłam. Artura momentami miałam ochotę trzasnąć, aby się opamiętał. Intryga uknuta jest całkiem zgrabnie. Po przeczytaniu kilku rozdziałów wiedziałam już, kim jest tajemnicza osoba, mieszająca w życiu Artura i Leny. Moje przypuszczenia okazały się słuszne. Czułam się dumna jak paw, że udało mi się przejrzeć zamysł autorki, czytam sobie dalej i nagle jakbym obuchem w głowę dostała. CO? JAK? No więc, jednak się pomyliłam. Chylę czoło, takiego rozwoju sytuacji się nie spodziewałam. Ciekawa jestem, czy Wam udałoby się rozwiązać zagadkę. 


Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję
księgarni TaniaKsiazka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...