wtorek, 31 maja 2022

Avon - czy to miejsce dla Ciebie?

 Jeśli lubicie kosmetyki Avon, używacie ich, a może chciałybyście dorobić sobie i sprzedawać fajne produkty swoim znajomym to polecam zapoznać się z dzisiejszym postem.  Rejestracja Avon jest szybka, bezpłatna, a niesie ze sobą wiele korzyści. 

  • Otrzymujemy rabat na kosmetyki do 45%. Im więcej zamawiamy, tym większy jest rabat.
  •  Dodatkowo czeka na nas pakiet powitalny oraz program motywujący. Trwa on przez pierwsze 3 kampanie współpracy. Możemy otrzymać produkty AVON od 1 zł! Wystarczy, że w każdej kampanii zamówimy kosmetyki za minimum 250 zł i wpiszemy do zamówienia kod nagrody. Już na początku odebrać krem do ciała 400ml za 1zł i perfumy. Na koniec mamy do odbioru cały zestaw kosmetyków za jedyne 5,99 zł. 
  • Ciekawą opcją jest aż 90 dni na zwrot. Jeśli klientka nie będzie zadowolona z kosmetyków, to w ciągu 3 miesięcy możemy je zwrócić. 
  • Avon gwarantuje dostawę nawet w 24h. Wystarczy ze złożymy zamówienie do godziny 11. W następny dzień roboczy otrzymamy paczkę. 
  • W klubie Avon dostępne są darmowe szkolenia z których konsultanta może korzystać :) Polecam 

2 komentarze:

  1. Myślałam o tym żeby zostać konsultantką Avonu ale jakoś nikt z mojego otoczenia nie potrzebował za bardzo kosmetyków. Wszyscy się myli ale nie lubili się smarować tym, czy tamtym. Ja jestem bardzo kosmetyczna, jednak nie jakoś mega bardzo.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nie, bo już tego próbowałam i mi nie wyszło ale innym życzę powodzenia i wiem, że można na tym naprawdę dobrze zarobić + profity w kosmetykach.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...