środa, 26 listopada 2014

Nowości w mojej szafie - DressVe

W ramach kontynuacji współpracy ze sklepem internetowym DressVe wybrałam sobie tankini oraz chustkę.


Przesyłkę otrzymałam bardzo szybko, bo po tygodniu. Produkty były zapakowane starannie, nic się nie zniszczyło.

Moje tankini składa się z szortów oraz koszulki. Nigdy nie miałam takiego stroju kąpielowego, więc skusiłam się na niego i nie żałuję, bo jest bardzo wygodny.


Bluzeczka jest bardzo dobrze skrojona oraz wiązana na szyi. Miseczka jest usztywniona i na fiszbinie. Ja mam miseczkę B i koszulka w biuście leży idealnie. Co ważne podczas poruszania się, czy pływania nic się nie przesuwa i nie wypada ;)



Materiał jest bardzo wytrzymały, rozciągliwy. Składa się w 82% z poliamidu oraz w 18% z elastanu.


Tankini kosztowało $17,99 + koszty przesyłki. Do wyboru mamy trzy kolory: czarny, niebieski i różowy.

Zamówiłam również chustkę, bo skusiła mnie bardzo niska cena. Kosztowała tylko $0,99.


Materiał jest bardzo przyjemny w dotyku. Chustka podczas prania nie  farbuje, nic złego się z nią nie dzieje. Chustka jest duża, jej wymiary to 110 x 110 cm.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...