Dzisiaj przedstawię multimedialna książeczka na komputer "Przyjaciele z rafy" wydawnictwa Dodo4Story.
Informacje:
Wydawnictwo: Dbajki
Autor: Izabela Mikrut
Ilustrator: Dariusz Madaj
Forma wydania: Książka + płyta CD
Forma wydania: Książka + płyta CD
Objętość: 16 stron
Okładka: miękka
Dodatki: naklejki, gra do wycięcia
Czyta: Jarosław Boberek
Czyta: Jarosław Boberek
Cena: 14,99 zł (Empik) 10,00 zł (Dodo4Story)
„Przyjaciele z Rafy” to edukacyjna gra multimedialna na komputer, rewelacyjnie przeczytana przez Jarosława Boberka! W tej historii dzieci nie tylko poznają konika morskiego, który straszliwie obraził się na cały świat, ale również grono jego niezastąpionych morskich przyjaciół. Dzięki historyjce przeplatanej mini-grami, zdjęciami, filmikami i ciekawostkami przyrodniczymi Twoje dziecko dowie się: - Dlaczego rekiny rosną przez całe życie? - Co to jest i skąd się bierze sepia? - Kto może przebywać pod wodą bez oddychania nawet do 5 godzin?
„Przyjaciele z Rafy” to edukacyjna gra multimedialna na komputer, rewelacyjnie przeczytana przez Jarosława Boberka! W tej historii dzieci nie tylko poznają konika morskiego, który straszliwie obraził się na cały świat, ale również grono jego niezastąpionych morskich przyjaciół. Dzięki historyjce przeplatanej mini-grami, zdjęciami, filmikami i ciekawostkami przyrodniczymi Twoje dziecko dowie się: - Dlaczego rekiny rosną przez całe życie? - Co to jest i skąd się bierze sepia? - Kto może przebywać pod wodą bez oddychania nawet do 5 godzin?
Moja opinia:
Po raz pierwszy spotkaliśmy się z multimedialną książeczką na komputer i jesteśmy zachwyceni. Czyta ją, bardzo udanie zresztą, Jarosław Boberek. Bajka opowiada o koniku morskim i jego morskich przyjaciołach.
źródło: Dodo4Story |
źródło: Dodo4Story |
Do płyty otrzymujemy również książeczkę w wersji tradycyjnej, czyli papierowej. Książka jest w miękkiej oprawie, zawiera 16 stron pełnych atrakcji.
- Labirynt ( a właściwie dwa) - dziecko musi pomóc konikowi morskiemu oraz żółwikowi trafić do wyjścia.
- Kolorowanki - cztery strony świetnej zabawy.
- Gra Koralowe Memory - należy wyciąć obrazki, które zostały umieszczone na twardych kartkach. Zabawa polega na zebraniu jak największej ilości par identycznych obrazków, przez każdego z graczy. Gra ćwiczy pamięć i spostrzegawczość u dzieci.
- Naklejki - dziecko może stworzyć swój podwodny świat na specjalnie do tego przeznaczonych stronach w książeczce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz