środa, 5 listopada 2014

Portfel od TideBuy

Kochani dzisiaj zademonstruje wam portfel, który wybrałam sobie z bogatej oferty sklepu internetowego TideBuy


Od zamówienia do odebrania przeze mnie przesyłki minął tydzień. Jak do tej pory nie zdarzyło się, abym na przesyłkę z Chin czekała dłużej niż 2 tygodnie, chyba mam szczęście.
Portfel był zapakowany w woreczek foliowy. Nie został uszkodzony podczas transportu.


Portfel wykonany jest z materiału skóropodobnego, który jest bardzo mięciutki i miły w dotyku. Dominuje kolor jasno różowy. Portfel jest nieduży przez co zmieści się w każdej torebce. Jego wymiary to 12 cm x 9 cm x 2 cm. Bardzo podoba mi się delikatny, nieprzekombinowany  desing. Muszę przyznać, że ogólne wykonanie portfela i dbałość o szczegóły jest bardzo dobra. Złote elementy nie starły się, ani zmatowiły. 



Część na bilon zapinana jest na suwak który jak do tej pory spisuje się bez zarzutu. W środku mamy dwie przegródki na drobne. Jedyna rzecz, do której mogę się przyczepić to to, że czasami groszaki przeskakują dołem i trzeba ostrożnie odpinać zamek, aby się nie wysypały. Nie wiem czemu, ale taka sytuacja ma miejsce tylko  z jednej strony. Przyzwyczaiłam się już do tego i nie stanowi to dla mnie wady portfela, ale wolę o tym napisać, żeby potem nie było ;)
Wewnętrzna poszewka wykonana jest z dobrej jakości materiału, nie zauważyłam żadnych wystających nitek, czy innych defektów. 


Druga część portfela zapinana jest na zatrzask. Znajduje się tutaj miejsce na 6 kart. Dodatkowo mamy  dwie nieduże, niezapinane kieszonki oraz jedną  kieszeń na banknoty. Przegródka jest duża i głęboka, mieści się w niej każdy nominał. 


Portfel kosztował $13,89 , a możecie je zobaczyć TUTAJ. Wygląda identycznie, jak na zdjęciach w sklepie. Do wyboru mamy trzy kolory - czerwony, granatowy oraz różowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...