poniedziałek, 17 listopada 2014

Sposób na pachnący dom (2) - dekoracyjny odświeżacz powietrza Home Nature

To jest już mój drugi dekoracyjny odświeżacz powietrza - Pachnąca Szafa, poprzedni bardzo przypadł mi do gustu, a pisałam o nim tutaj.  Czy dekoracyjny odświeżacz powietrza Home Nature Jaśmin & Len również się sprawdził? 


Informacje od producenta:
Dyfuzer ozdobiony kompozycją z suszonych roślin to idealne połączenie natury i nowoczesnej formy. Ręcznie zbierane i specjalnie przygotowane rośliny, umieszczone wewnątrz flakonika z esencją zapachową i rattanowymi patyczkami sprawiają, że  jest on idealną ozdobą każdego wnętrza.
pojemność: 90 ml
cena: 19,99 zł

Moja opinia:

Dekoracyjny odświeżacz powietrza Home Nature znajduje się w szklanym, zakorkowanym flakoniku, który z kolei umieszczony jest w  kartonowym pudełku, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje, jak skład, termin ważności, pojemność itp.  Do zestawu dołączono również pięć patyczków rattanowych. Warto zwrócić uwagę, że pojemność naszego odświeżacza to aż 90 ml. 


Sposób użycia jest banalnie prosty, nawet laik sobie poradzi ;)  Wystarczy wyjąć flakonik z opakowania, otworzyć go i umieścić w nim rattanowe patyczki.


Otrzymałam dekoracyjny odświeżacz powietrza o zapachu jaśminu i lnu. Jest to połączenie udane, tworzące miły nastrój w naszym domu.  Myślę, że ten produkt się sprawdzi u osób preferujących bardzo delikatne, subtelne otulenie zapachem

Jak to przy tego rodzaju odświeżaczach zapach nieustannie unosi się w pomieszczeniu

Jeśli chodzi o walory dekoracyjne, to jeszcze się nie spotkałam z równie ślicznym odświeżaczem powietrza. Myślę, że to zasługa przede wszystkim suszonych roślin. Całość prezentuje się naprawdę imponująco. Odświeżacz powietrza, aż się prosi, aby ustawić go w eksponowanym miejscu. 

Zapraszam do zapoznania się z innymi produktami Pachnąca Szafa
oraz odwiedzenia Fanpage'u 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...