sobota, 28 lutego 2015

Kremy BioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości - Eveline Cosmetics.

W ramach testowania kosmetyków Eveline Cosmetics otrzymałam również kremy z linii BioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości:  głęboko nawilżający krem na dzień oraz przeciwzmarszczkowy krem na noc.  Oba kosmetyki polecane są dla kobiet po 40 roku życia, dlatego też o opinię o nich poprosiłam moją kuzynkę.


Głęboko nawilżający krem na dzień 40+
"Krem przeznaczony do pielęgnacji każdego typu skóry, na której widać pierwsze zmarszczki, wysuszenie, utratę jędrności i poszarzenie kolorytu. Zawarty w formule kwas hialuronowy zapewnia efektywne nawilżenie na kilku poziomach naskórka. Centella asiatica skutecznie wpływa na zwiększenie poziomu kolagenu i elastyny w skórze. Roślinne komórki macierzyste i algi przyspieszają proces odnowy komórkowej działając odmładzająco. Kompleks  witamin zwalcza wolne rodniki i działa przeciwstarzeniowo. Systematyczne stosowanie kremu  wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę oraz zmniejsza widoczność zmarszczek. Już po pierwszym użyciu cera odzyska blask i młodszy wygląd."- Bożena Bierzniewska
pojemność: 50 ml
cena: 21 zł

Przeciwzmarszczkowy krem na noc 40+
"Innowacyjna formuła kremu spełnia wszystkie ważne kryteria nocnej pielęgnacji skóry po 40. roku życia. Dzięki obecności kwasu hialuronowego, roślinnych komórek macierzystych i COLLASURGE LQ™  efektywnie  nawilża i regeneruje skórę. W recepturze zastosowano kolagen morski, który uzupełnia niedobory tego składnika w skórze. Stosowany systematycznie na noc wpływa na wzmocnienie włókien kolagenowych i daje widoczną poprawę elastyczności skóry."- Bożena Bierzniewska
pojemność: 50 ml
cena: 21 zł


Opakowania obu kremów są bardzo podobne, różnią się tylko umieszczonymi na nich napisami. Kosmetyki znajdują się w szklanych, wygodnych i solidnych słoiczkach. Po odkręceniu wieczka ujrzymy folię zabezpieczającą produkt. Kremy otrzymujemy także w zafoliowanym kartoniku, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje.

Głęboko nawilżający krem na dzień 40+
"Krem ma ładny i delikatny zapach. Kolor jest biały, a konsystencja lekka i bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy. U mnie wchłaniał się szybko i nie było lepkiej warstwy. Od razu nakładałam makijaż. Nawilża dobrze i praktycznie na cały dzień. Nie roluje się. Nie zapychał mnie , ani nie uczulił. Krem jest wydajny, nieduża ilość starcza do pokrycia całej twarzy."

Przeciwzmarszczkowy krem na noc 40+
" Kolor jest jasnozielony, a konsystencja taka treściwa i bogata, ale wchłania się przy mojej suchej cerze praktycznie bez pozostawienia tłustej warstwy. Ładnie rozprowadza się po twarzy, aplikacja jest bardzo przyjemna. Bardzo dobrze nawilża do rana. Nie spowodował u mnie uczulenia. Moja skóra po zastosowaniu kremu była gładka, miła w dotyku i odżywiona."

Reasumując:
Duet kremów Eveline Cosmetics z linii BioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości przypadł do gustu mojej kuzynce i być może ja również się na niego skuszę w przyszłości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...