poniedziałek, 23 stycznia 2017

Lampka do czytania Lumo.

Lampka do czytania była od kilku lat na mojej liście "must have", ale jakoś nigdy się nie złożyło i dopiero teraz ją mam - dzięki Goodies.pl.  


Lampka jest mała (4 x 10 cm) i w pełni mobilna. Idealnie się sprawdzi w podróży, ewentualnie do czytania w łóżku, kiedy z jakiegoś względu nie chcemy korzystać z lampki stacjonarnej. Mój maluszek akurat ząbkuje i wolę nie ryzykować ze zbyt jasnym światłem, więc minilampka Lumo jest dla mnie idealnym rozwiązaniem.

Kształtem przypomina tradycyjną lampkę na biurko, jest czarna i łamana w dwóch miejscach, dzięki czemu możne dobrze oświetlić książkę. Ma niewielki klips do zahaczania stron. Szkoda, że podstawa lampki jest nieruchoma. Właśnie odkryłam (a właściwie mój M.), że okrągła podstawkę możemy ściągać  i wówczas bez problemu zamocować lampkę na książce. Podstawka natomiast sprawia, że Lumo możemy postawić. Klosz jest odkręcany i kryje trzy malutkie, okrągłe baterie. Intensywność światła jest dobra do czytania w kompletnych ciemnościach oraz przy szarówce.



Lampka do czytania Lumo to całkiem przydatny gadżet dla nałogowych czytaczy. Możecie ją kupić w sklepie Goodies.pl . Teraz jest w promocyjnej cenie 20,93 zł. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...