wtorek, 24 września 2013

Dzisiejsza poczta - próbki od Musteli

        Dzisiaj listonosz przyniósł bezpłatne próbki kosmetyków od Musteli. Jeśli chcecie otrzymać taki zestaw to musicie zapisać się do Klubu Mustela  TUTAJ. Na przesyłkę czekałam ponad 2 miesiące.
Ja otrzymałam:
- Hydra Bebe Creme Visage 5ml -krem nawilżający do twarzy (dla dzieci)
- Dermo-Cleansing 50ml- żel do mycia głowy i ciała dla noworodków i niemowląt
- Stretch Marks Double Action 10ml - podwójnie działający krem przeciw rozstępom
- kosmetyczkę


        A mój półroczny chrześniak otrzymał prześliczną grzechotkę oraz książeczkę ze zniżkami na zabawki Fisher Price. O akcji pisałam TUTAJ. Przesyłka doszła po miesiącu od rejestracji w programie Wspólne odkrywanie.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...