piątek, 22 maja 2015

Dresslink Haul + Review.

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę ze sklepu Dresslink. Wybrałam sobie kilka rzeczy, które dzisiaj zaprezentuję.


Na początek kilka słów o sklepie. Znajdziemy tutaj mnóstwo rzeczy: ubrania damskie, dziecięce, zabawki, akcesoria, biżuterię, buty czy torebki. 
Sam proces dokonywania zakupów, czy rejestracji w sklepie internetowym jest bardzo prosty. Nie mamy najmniejszego problemu, wszystko jest czytelne i uproszczone do niezbędnego minimum. Przesyłka szła do mnie z Chin dwa tygodnie, więc nawet szybko. Otrzymałam link śledzący, dzięki czemu wiedziałam, gdzie w danym momencie jest moja paczka. Z reguły przesyłka jest płatna, ale możemy również zajrzeć do kategorii Free Shipping, w której to umieszczane są rzeczy, które przesyłane są bezpłatnie.  Rzeczy były zapakowane w zwykłą bąbelkową kopertę, nic się nie uszkodziło podczas transportu

Szukałam niedużej torebki na wiosnę/lato w seledynowym kolorze. Torebka przyjechała do mnie złożona, ale szybko odzyskała swój kształt. Została wykonana ze skóropodobnego materiału. Zamykana jest na dwa zamki błyskawiczne (umieszczone po bokach) oraz magnetyczny zatrzask. Z tyłu mamy dodatkową, małą kieszonkę na jakiś drobiazg. W środku znajduje się jedna duża kieszeń. Wygospodarowano również cztery nieduże przegródki, w tym jedna zapinana na suwak. Torebkę możemy nosić w ręku lub na długim pasku. Jakość wykonania jest dobra, ale zauważyłam wystającą nitkę. Wielkość torebki to 24.5x14x21. Właśnie takiego rozmiaru szukałam. Chciałam , aby zmieściła się w niej książka, kosmetyczka , portfel i aby było w niej jeszcze trochę miejsca na niezaplanowane, drobne zakupy. Kosztowała $6.19.  Na zdjęciu poniżej (kolaż) kolor torebki został przekłamany, na żywo jest jaśniejszy i wygląda tak, jak na zdjęciu drugim.



Tak prezentuje się torebka w sklepie.

Wybrałam ją, ponieważ chciałam, aby pasowała do torebki. Składa się z pięciu mniejszych bransoletek. Do wyboru mamy aż sześć kolorów. Jest to jedyny zamówiony przeze mnie produkt, który nie wygląda tak, jak na zdjęciu w sklepie. Różyczki mają zdecydowanie inny odcień. Bransoletka mi się podoba i będę ją nosiła, ale bez tych różyczek. Koszt: $2.22.



Skusiłam się na nie, bo spodobał mi się kształt. Okulary wykonane są z czarnego plastiku, soczewki mamy fioletowe. Na stronie sklepu jest informacja, że produkt zapewni nam 100% ochronę przed UVA i UVB. Tak do końca nie chce mi się w to wierzyć i okularki noszę przy umiarkowanym nasłonecznieniu. Są bardzo lekkie, nie obcierają i nie powodują żadnego ucisku. Do wyboru mamy trzy kolory: czarny, brązowy i biały. Przesyłka jest bezpłatna, a cena okularów to $1.76.


Koszulka wykonana jest bardzo miękkiego, dość cienkiego i miłego w dotyku materiału ( 90% bawełna, 10% spandex). Miseczki są usztywnione miękką gąbką z fiszbiną. Ramiączka cienkie i regulowane z tyłu. Zarówno jakość wykonania , jak i użyty materiał są bardzo dobre.  Koszulka dobrze się nosi. Ja ją traktuję, jako podkoszulek pod sweter czy inne ubranie. Pierzemy w temperaturze 30 stopni Celsjusza. Top wygląda identycznie, jak na zdjęciu w sklepie, a kosztuje $3.63.



jest nieduża i idealna do torebki. Wykonana została starannie, nie ma wystających nitek, czy niechlujnie wszytego zamka, ale prezentuje się jakoś krzywawo. Kosztowała $1.34.



Mój "prawie" czterolatek namiętnie dodaje i odejmuje, dlatego zamówiłam tą zabawkę edukacyjną. Może nauczymy się również dzielić i mnożyć :) Zabawka w całości wykonana jest z drewna oraz dodatkowo zapakowana w kartonowe pudełko. Była również zafoliowana, więc po otwarciu przez chwilę czuć było farbę, ale zapach ten szybko zniknął. W zestawie znajdziemy 48 różnokolorowych patyczków do liczenia, 5 znaków matematycznych i 19 cyfr (od 0 do 9). Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia. Wygląda i jest solidna, drewno jest ładnie wygładzone i dziecku na pewno nie wejdzie drzazga przy zabawie. Wymiary to 23x15x2. Cena jest wręcz śmiesznie niska, bo wynosiła $1.90.



Reasumując:
Najbardziej jestem zadowolona z torebki, zabawki z zadaniami arytmetycznymi, koszulki na ramiączka i okularów. Miałyście coś z tego sklepu?

Na kod Blog15 otrzymacie 10% rabatu na towar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...