niedziela, 18 października 2020

Grzeszny doktor. Intensywne doznania. Tom 2

 "Grzeszny doktor" to moje drugie spotkanie z twórczością Whitney G. Wiedziałam już, czego mniej więcej spodziewać się po serii "Intensywne doznania". 

Jak można się spodziewać po tego typu publikacjach mamy niesamowicie seksownego, przystojnego, pewnego siebie i odnoszącego sukcesy mężczyznę i równie apetyczną, mądrą kobietę. Garrett jest cenionym lekarzem i właścicielem dobrze prosperującej nowojorskiej kliniki. Niekoniecznie szuka miłości i trwałego związku, ale szuka kobiety, z którą będzie w 100% dopasowany seksualnie. Znalazł idealną partnerkę na NewYorkMinute, ekskluzywnej i prywatnej stronie dla elit profesjonalistów z miasta. Prowadzą sprośne rozmowy, ale nie znają swoich prawdziwych imion i nie spotykają się w realnym życiu. Tajemnicza towarzyszka rozmów to Natalie, młoda, ambitna lekarka i nowa rezydentka w klinice Garretta. Dziewczyna ma ostatnio pecha w życiu uczuciowym, kolejne randki kończą się fiaskiem. Sprawy mocno się komplikują, gdy okazuje się, że jej nowy szef to D-Doctor .  

Historia jest opowiedziana z perspektywy Natalie i Garretta. Poczytamy ich ostre wiadomości z NewYorkMinute.  Bestseller Whitney G. jest krótki, bo liczy zaledwie 180 stron. Siłą rzeczy romans jest dość okrojony, a szkoda, bo aż prosi się o rozwinięcie. Związek Garretta i Natalie szybko przechodzi do fizycznego, a książka kończy się UWAGA SPAM!!!!! zaręczynami. Oczekiwałam przede wszystkim dobrej rozrywki, gorącej lektury na wieczór i się nie zawiodłam. Przymknęłam jednak oko na pewne niedociągnięcia. Trochę relacja trąciła molestowaniem seksualnym w pracy. Polubiłam głównych bohaterów. Dowcipne i gorące dialogi, dające się lubić postacie i seksualne napięcie między bohaterami to jest to, co sprawia, że książkę szybko i  dobrze się czyta. Taka pikantna lektura nie będzie rozczarowaniem dla osób, które lubią powieści erotyczne. Ja zabieram się za trzeci tom serii "Intensywne doznania". 

Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję
księgarni TaniaKsiazka.pl

2 komentarze:

  1. Kusi mnie ta seria :) ale szkoda, ze taka krótka ta książka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam w planach tej serii - mam wrażenie, że bym się tylko zirytowała czytając poszczególne tomy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...