poniedziałek, 5 października 2020

Wypełniacz zmarszczek Precise Face Sculptor & Wrinkle Filler

Poszukiwanie doskonałego, przeciwzmarszczkowego kremu pod oczy wciąż trwa. Oj, jakoś nie mogę trafić na nic sensownego. Dzisiaj pokażę żel pod oczy, wypełniacz zmarszczek z magnetycznym masażerem Precise Face Sculptor & Wrinkle Filler od Dr Irena Eris. 

Kosmetyk prezentuje się luksusowo, ładne pudełeczko, w środku żel pod oczy i magnetyczny masażer. Taki zestaw kosztuje około 200 zł, w zależności od sklepu. Mi udało się go kupić w promocji w Douglas za 145 zł. 

Miało być tak pięknie, a wyszło ... jak zawsze. Nie zauważyłam żadnej poprawy, a przecież to filler. Teoretycznie powinien działać natychmiast i optycznie zmniejszać widoczność zmarszczek. Nic z tego. Najgorsze jest to, że po trzech miesiącach codziennego stosowania rano i wieczorem, też nie zauważyłam różnicy. 

Sam masażer jest wygodny w użyciu. Kuleczkę można wyciągnąć i umyć. Jednak, jak dla mnie to bardziej chwyt marketingowy. 

Nie kupię ponownie. Bardzo się zawiodłam. 

2 komentarze:

  1. Dobrze, że napisałaś ten post. Najbardziej wartościowe recenzje, to te negatywne. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cene to efekty powinny być. Słabo, ze nie widać poprawy. Zapamiętam i z pewnością już się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...