niedziela, 13 listopada 2022

Moje kosmetyczne wrażenia ...

Dzisiaj 5 kosmetyków, 3 na TAK, 2 na NIE. 

AVON SuperShock Volume Light tusz do rzęs w kolorze ekstra czarnym (10 ml) 31 zł.
Dla mnie bomba. Przyznam, że byłam w lekkim szoku, bo z kosmetykami Avon lubię się tak sobie. Tutaj pełne zaskoczenie. Tusz się nie rozmazywał, nie obsypywał przez cały dzień. Ładnie podkreśla rzęsy, nie skleja ich, ale nie ma jakiegoś mega wydłużenie i pogrubienia. Na dzień do pracy mi starczał. Na pewno jeszcze kupię. 

CeraVe Nawilżający Krem do Twarzy SPF 50 (50 ml) 59 zł
To mój hit! Takiego produktu od dawna szukałam. Doskonałe nawilżenie, lekka formuła i wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF50. Kremem smarowałam również okolicę oka i nie zauważyłam żadnego podrażnienia, czy migracji kosmetyku do oczu! Przeciwnie skóra była świetnie nawilżona i wizualnie prezentowała się lepiej niż po zastosowaniu mojego codziennego kremu pod oko. Nie zauważyłam wzrostu niedoskonałości na twarzy. Formuła jest lekka i ładnie się wchłania, nie bieli. Opakowanie ładne i bardzo praktyczne. Krem z pewnością zostanie ze mną na dłużej, tym bardziej, że ochronę przeciwsłoneczną stosuję przez cały rok.

Zinalfat Dermoceutica Krem Kojąco-Regenerujący (50 ml) 32 zł
Krem stosuję po mezoterapii mikroigłowej. Bardzo dobrze łagodzi podrażnienia, zaczerwienie i obrzęk. Sprawdzi się również przy oparzeniu słonecznym. Cena nie jest wygórowana, a krem starcza na długo. Ładnie nawilża i nie jest komedogenny, a mam skłonność do niedoskonałości. Krem jest rekomendowany po zabiegach chirurgicznych, laserowych, z zakresu dermatologii estetycznej, po depilacji. Jedyne, co mi się nie podoba to opakowanie. 

Ava Stymulator Odnowy Skóry korygujący zmarszczki Krem pod oczy (15ml) 15 zł
Skusiłam się, bo cena była fajna. Nie zauważyłam, że krem ma aplikator roll-on. Jestem sceptycznie nastawiona do wszelkiego szarpania skóry pod okiem. Mam wrażenie, że zrobię większą krzywdę niż pożytek.  Także krem nakładałam palcami. Konsystencja lejąca, co zrozumiałe przy roll-onie. Kosmetyk dobrze nawilża, ładnie się wchłania, ale efektu spłycenia zmarszczek nie zauważyłam. Nie kupię ponownie. 

Uzdrovisco Wypełniający zmarszczki krem na piękne oczy fito-dozujący - kurkuma  (25ml) 48 zł 
Nietrafiony zakup. Krem miał świetne recenzje, a u mnie się nie sprawdził. Jakoś oko nie wyglądało za dobrze, nawilżenia zdecydowanie za mało, wydawało mi się, że każda zmarszczka została dodatkowo podkreślona. Z Uzdrovisco tylko serum pod oczy ze świetlikiem mi się sprawdziło. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...