Wypadałoby napisać kilka słów wyjaśnienia, czym właściwie jest Dungeons & Dragons (ang. Lochy i Smoki). D&D to gra fantasy, w której gracze wcielają się w drużynę poszukiwaczy przygód. Ich zadaniem jest walka z potworami i ratowanie świata przed niechybną zagładą.
Wydawnictwo HarperCollins oddało w nasze ręce doskonałą publikację, która wprowadza nas do świata Lochów i Smoków. Zawarta w niej wiedza zainspiruje zarówno doświadczonych, jak i początkujących graczy. Na ponad 90 stronach zawarto mnóstwo wskazówek, trików i pomysłów na fabułę. Krok po kroku zostajemy wprowadzeni do przeróżnych wieloświatów, poznamy bohaterów i złoczyńców, ich słabe i mocne strony oraz sojuszników i wrogów. Pokazano, jak zaplanować poszczególne kampanie, jednorazowe przygody, tworzyć własne postaci, światy, zwierzęcych towarzyszy. Opisano istoty Zapomnianych Krain, smoki klejnotowe, żywiołaki, wróżki, istoty wynaturzone i nieumarłe. Odnajdziemy tu także zagadki logiczne – łączenie w pary, odnajdywanie cieni, zadania na spostrzegawczość, labirynt, wykreślanki, puzzle i quizy.
Graficznie jest bardzo dobrze. Mamy wyraźny podział na rozdziały, różne czcionki, część tekstu jest w ramkach. Treści jest dużo, ale jest przejrzyście rozmieszczony. Ilustracje są wyraziste, pełne szczegółów i klimatyczne. Samo ich oglądanie pobudza naszą wyobraźnię i podsuwa nam nowe pomysły. Dzięki Dungeons & Dragons. Księga gry rozgrywka stanie się bardziej emocjonująca.
post sponsorowany
Grałam w tę grę i mam ogromną ochotę do sięgnięcia po tę ksiązkę.
OdpowiedzUsuń