sobota, 28 czerwca 2014

Żel relaksujący do stóp - Relaxing Feet Gel - DelaWell

Dzisiaj przedstawiam kolejny kosmetyk marki DelaWell - ekskluzywny żel relaksujący do stóp - Relaxing Feet Gel.  


Informacje od producenta:
Ekskluzywny Żel Relaksujący do Stóp z dolegliwościami ze strony układu krążenia (obrzęki, popękane naczynia włosowate tzw. pajączki) oraz dla skór słabo nawilżonych. Obrzęki stóp czy dłoni powodują dyskomfort w postaci bólu, ciężkości, pieczenia i uczucia swędzenia skóry. Stosowanie żelu chłodzącego przynosi ulgę, uczucie komfortu i odświeżenia. Kompleks roślinny LEGACTIF pełni w żelu kluczową rolę, działając stymulująco na przepływ krwi w naczyniach krwionośnych oraz je uszczelniając, co powoduje ich wzmocnienie. 

pojemność: 250 ml
cena: 35,00 zł

Najważniejsze składniki:
LEGACTIF - kompleks roślinny zwalczający dolegliwość ciężkich nóg, standaryzowany na zawartość rutyny, flawonoidów (naringina i hesperydyna) oraz ruskogeniny. Bardzo korzystnie działa na naczynka, stymuluje przepływ krwi.
Glucam - głęboko nawilża, przywraca równowagę wodno - tłuszczową skóry.
Lanolina - naturalny środek regulujący gospodarkę wodną skóry i zmiękczający naskórek. Doskonale penetruje wierzchnie warstwy skóry, uzupełnia barierę lipidową, hamuje utratę wody, działa nawilżająco.

Skład:
Aqua, Alcohol, PEG-75Lanolin, Glycerin, Ruscus Aculeatus Root Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Extract, Soligago Virgaurea (Goldenrod) Extract, Methyl Gluceth-20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Triethanolamine, Sodium Phytate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Isoeugenol, Limonene, Linalool, CI 19140, 42090

Moja opinia:

Opakowanie:
Jak widzimy na pierwszym zdjęciu, żel znajduje się w butelce z pompką. Opakowanie wykonane z grubego plastiku, bardzo solidne, pompka się nie zacina. Szata graficzna bardzo oryginalna, utrzymana w tonacji zielonej. Zarówno na butelce , jaki i na kartoniku znajdziemy wszystkie niezbędne informacje (data przydatności, skład, itp.). 

Konsystencja, zapach:
Kosmetyk jest w postaci zielonego, półprzeźroczystego żelu. Dość szybko się wchłania i nie pozostawia żadnego filmu. Zapach typowy dla wszystkich kosmetyków DelaWell z Linii Zielonej, czyli przyjemny i odświeżający.


Wydajność:
Zarówno forma produktu, jaki i sposób aplikacji (pompka) sprawia, że żel jest bardzo wydajny. Odrobina wystarczy, aby pokryć całe stopy.

Działanie:
Żel używałam jako dopełnienie mojej pielęgnacji stóp. Na początek moczyłam stopy w wodzie z dodatkiem mineralnej soli, następnie traktowałam je peelingiem witaminowym DelaWell, a na sam koniec wykonywałam delikatny masaż z użyciem relaksującego żelu. I co? I faktycznie czułam się zrelaksowana (ja i moje stópki), bo uwielbiam takie domowe SPA.

Muszę przyznać, że nie mam specjalnych problemów z krążeniem, czy obrzękami stóp, ale czasami po całym dniu w szpilkach (chodzenie, a raczej bieganie ), mam uczucie opuchniętych, zmęczonych stóp i w tej kwestii żel spisał się świetnie. Po aplikacji chłodzącego żelu poczułam ulgę, a  moje nogi były rześkie jak z rana.

Już po pierwszym użyciu moje stopy stały się miłe w dotyku i bardziej nawilżone. Polecam


Zapraszam na stronę internetową DELAWELL
oraz FanPage

W ramach kontynuacji współpracy z Agencją PR Get In Touch otrzymałam kolejne kosmetyki marki DelaWell. Tym razem używać będę wysoko skoncentrowany Extra Moisturizing Gel ( Extra Nawilżający Żel ) do dłoni , stóp i ciała. 


Pani Ula była tak przemiła, że zrobiła mi również małą niespodziankę (próbki + podkładki korkowe).  Mała rzecz, a cieszy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...