niedziela, 28 grudnia 2014

Solanka z minerałami Morza Martwego i ekstraktem soku Noni BingoSpa

Bardzo lubię długie kąpiele w wannie, dlatego też w ramach testów z BingoSpa wybrałam sobie m.in.  solankę z minerałami Morza Martwego i ekstraktem soku Noni.


Informacje od producenta:
Solanka BingoSpa z karnalitową solą z Morza Martwego i ekstraktem soku z owoców Noni to najwyższej jakości sól do kąpieli kosmetycznych i wspomagania leczenia wielu schorzeń. Udowodniono, że zawarty w solach Morza Martwego magnez wchłania się przez skórę w trakcie kąpieli. Magnez, jak wykazują badania, posiada właściwości kojące i antydepresyjne. Skuteczność kąpieli przeciwdepresyjnych w solance z Morza Martwego tłumaczy się właśnie bardzo dużą zawartością magnezu. 
pojemność: 550 g
cena: 9,90 zł
skład:


Moja opinia:
  • Solanka znajduje się w plastikowym słoiku, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje (data przydatności, skład itp.). Opakowanie bardzo wygodnie. 
  • Zapach dość intensywny i moim zdaniem przyjemny.
  • Drobinki soli są średniej wielkości, zabarwione na zielony kolor.
  • Solanka przede wszystkim sprawia, że kąpiel staje się relaksująca, przyjemna i cudownie koi zmysły. Do wanny wsypywałam nakrętkę solanki i relaksowałam się około 20 minut.
  • Możemy również użyć kosmetyku do masażu. Na gąbkę nakładamy sól i masujemy ciało okrężnymi ruchami.
  • Solanka nie wysuszyła mojej skóry, ani nie spowodowała żadnych innych podrażnień.
  • Przy regularnych kąpielach skóra staje się miękka i miła w dotyku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...