sobota, 28 lutego 2015

COLOUR INSTANT - lakier do paznokci - Eveline Cosmetics.

Zapraszam na recenzję lakieru do paznokci Colour Instant nr 920 - kolejnego produktu, który mam przyjemność używać dzięki marce Eveline Cosmetics.



Informacje od producenta:
Pierwszy w ofercie Eveline Cosmetics Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci. Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są „wizytówką” kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas.
pojemność: 12 ml
cena: 10,59 zł


  • Lakier umieszczony jest w prostokątnej, szklanej buteleczce o pojemności 12 ml. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje.
  • Pędzelek typu 'Big Brush'. Pisałam o nim przy recenzji poprzedniego lakieru Eveline. Jest szeroki i bardzo wygodny w użytkowaniu. Polubiłam go. 
  • Konsystencja lakieru w sam raz, ani za gęsta, ani za rzadka. Nie rozwarstwia się i nie rozlewa po skórkach. Wysycha dość szybko.
  • Lakier dostępny jest w 25 kolorach, ja otrzymałam kolor o nr 920 - róż.
  • Dla uzyskania pełnego krycia pomalowałam paznokcie dwa razy. Lakier tworzy idealnie gładką powierzchnię. U mnie bez top coat lakier utrzymał się 4 dni. Po 3 dniach delikatnie starł się na końcówkach w 2 miejscach. 
  • Nie mamy problemu ze zmyciem lakieru zwykłym zmywaczem, płytka paznokcia nie została odbarwiona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...