sobota, 14 lutego 2015

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (12)

Kochani nowości z ostatnich 4 tygodni. Część przesyłek doczekała się już recenzji.


Od firmy All In Packaging dostałam opakowania, które wykorzystam do pakowania moich własnoręcznie robionych kosmetyków. 
W ramach kontynuacji współpracy z Fitomed wybrałam:
- żel do mycia twarzy do cery tłustej i trądzikowej recenzja TU
- glinkę żółtą



Razem z mężem mamy możliwość poznania naturalnych kremów marki Luxorya.
- krem odżywczo - regenerujący Luxorya bursztyn & kawior
- krem regenerująco- nawilżający Luxorya Men Solidna Pielęgnacja







Bielizna ze sklepu UlubionaBielizna.pl została już zrecenzowana na blogu - TU



Dostałam się do kampanii Knorr w Ambasadzie Trendów. Wraz z przyjaciółmi testować będziemy zupki - gorące kubki - 38 szt (20 szt. dla mnie; 18 szt. dla znajomych).



Kolejna przesyłka, to paczka w ramach współpracy z Bio-beauty. Otrzymałam:
- rozjaśniającą maseczkę relaksującą do twarzy Organix Cosmetix
- krem Born Bio
- krem do rąk Alva
- próbki

Kosmetyki (oprócz kremu do rąk) będzie używała moja mama, ponieważ nie nadają się dla mnie. Niestety nie miałam możliwości wyboru produktów.


Dotarła również kapsułka do prania Ariel. Zamówiłam ją na stronie Everydayme.


Nowa współpraca ze sklepem betula-kosmetyki.pl . W ramach testów wybrałam:
- żel do higieny intymnej Sylveco
- krem do rąk Lavera

Przesyłka od wydawnictwa Granna. Otrzymaliśmy dwie gry:
- Stuku puku - recenzja TU
- Kółka i Spółka

Z GfK listem poleconym doszło do mnie doładowanie Heyah na 20 zł. Zbierałam punkty 5 miesięcy :/ Na list czekałam 2 tygodnie.
Ze sklepu Spa&Fit wybrałam:
- szampon normalizujący do włosów przetłuszczających się Tołpa
- żel pod prysznic czarna róża Tołpa
- mydło czarne Nacomi










Kto może to proszę o klik w banerek DrWitt u góry strony (można klikać codziennie) :) 
z góry dziękuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...