niedziela, 10 sierpnia 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (3)

Kochani, chciałabym wam pokazać, co nowego pojawiło się u mnie w ciągu ostatnich dwóch tygodni.



* * * * * * * * * * * * * * * *

W ramach kontynuacji współpracy z Daily Beauty postanowiłam przetestować tradycyjny syberyjski szampon wzmacniający na cedrowym propolisie - Receptury Agafii oraz glinkę czarną z Morza Martwego ze srebrem - Fitocosmetic.


* * * * * * * * * * * * * * * *

A oto moja wygrana. Tydzień temu odwiedziłam aquapark i akurat było tam również stoisko Oriflame. Panie rozdawały zdrapki i okazało się, że wygrałam nagrodę. Po odbiór miałam się zgłosić do siedziby firmy.  Nagrodę mogłam sobie wybrać z pewnej puli dostępnych kosmetyków. Mój wybór padł na krem pod prysznic Silk Beauty Luxury Velvet.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Zostałam Recenzentką Rimmel Wonderfull i w ramach współpracy otrzymałam przewodnik oraz dwie maskary Rimmel Wonderfull (jedna dla mnie , jedna dla znajomej), wszystko zgrabnie zapakowane w teczkę na przylepiec.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Od firmy Dermaglin, do wnikliwej oceny, otrzymałam 5 maseczek oczyszczająco - odżywczych.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Za wypełnianie ankiet na portalu Cenne Opinie otrzymałam bon na 50 zł , który bez problemu mogę wykorzystać w większości marketów i sklepów sieciowych. EDIT: zdobycie bonu zajęło mi około roku :/


* * * * * * * * * * * * * * * *

Dostałam się do kolejnej kampanii Streetcom, pisałam wam o tym TUTAJ.

* * * * * * * * * * * * * * * *

Testuję również kosmetyki  w ramach 7 Edycji Testów na portalu Face&Look. Informowałam was o tym w TYM poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...