niedziela, 7 września 2014

Soczysty kurczak ? To możliwe.

Jakiś czas temu pisałam wam, że udało mi się dostać do akcji na portalu UrodiaiZdrowie " Sposób na soczystego kurczaka według szefów kuchni Knorr ".  Dzisiaj pokarzę wam, jak mi wyszedł soczysty kurczak z patelni z suszonymi pomidorami i mozzarellą


Do testów otrzymałam:
- bulion Rosół z kury 6 l (12 kostek)
- oliwę Bertolli extra vergine 250 ml
- kostkę bulionową z Czosnkiem i Pietruszką
- książeczkę z inspirującymi przepisami na dania z kurczaka
- materiały z poradami szefów kuchni

W książeczce znajdziemy szereg przepisów, ale jeszcze więcej znajduje się na stronie przepisy.pl

Składniki:

Przygotowanie:
  • Kostkę rosołową Knorr roztarłam z 3 łyżkami oliwy z oliwek. Piersi z kurczaka natarłam wcześniej przygotowaną marynatą. Smażyłam na patelni około 10 minut. Ja piersi pokroiłam na mniejsze kawałki, aby skrócić czas smażenia.
  • Suszone pomidory i mozzarellę pokroiłam w kostkę. Składniki połączyłam z bułką tartą  i taki farsz położyłam na piersiach.
  • Na patelnię wlałam kilka łyżek wody jednocześnie ją przykrywając. Całość odparowałam przez 30 sekund tak, aby farsz się zagrzał. 

Piersi wyszły faktycznie soczyste, więc jak najbardziej udało mi się uzyskać zamierzony efekt. Ponadto były mięciutkie i delikatne. Bardzo smakowało mi połączenie kurczaka, mozzarelli i suszonych pomidorów. Uważajmy tylko, aby nie dodawać już soli, ponieważ suszone pomidory są dość słone , no i w kostce również występuje sól. Oliwa z oliwek okazała się wyśmienita w smaku. Na co dzień używam oliwy z oliwek , ale akurat marki Bertolli nie miałam. 

Kochani, na portalu UrodaiZdrowie szykuje się Wielka akcja testowania - edycja II na Światowy Dzień Urody.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...