wtorek, 23 września 2014

Sprzątaj z głową, czyli eukaliptus w akcji.

Kochani, dzisiaj pokażę wam , jak dbam o porządek w domu. Nie będę ukrywała, że sprzątanie jest moim ulubionym zajęciem domowym. Ale odkąd używam środków czyszczących na bazie olejku eukaliptusowego Bygum Blue Mallee, ta czynność przestała być uciążliwa. Dlaczego? Zapraszam do lektury.


Primo - UNIWERSALNOŚĆ
Niezmiernie cieszy mnie uniwersalność produktów. Normalnie używałam chyba z 15 różnych środków czyszczących: płyn do mycia luster i szyb, mleczko do czyszczenia wanny, płyn do ubikacji, płyn do mycia podłóg, płyn do czyszczenia tapicerki, odplamiacz, chusteczki nasączone do czyszczenia blatów itd.
Teraz w szafce mam 3 produkty, którymi obskakuję praktycznie całe mieszkanie.

Secundo - SKUTECZNOŚĆ
Ekologiczne środki czyszczące na bazie olejku eukaliptusowego Bygum Blue Mallee są naprawdę skuteczne.

Płyn Bygum Eucalyptus Spray nie wymaga spłukiwania, więc świetnie się sprawdza do:
  • Dezynfekcji - możemy w bardzo szybki, prosty i skuteczny sposób zdezynfekować wszelkie powierzchnie. Wystarczy spryskać płynem i przetrzeć suchą szmatką, czy ręcznikiem papierowym. U mnie świetnie się sprawdzał przy dezynfekcji i czyszczeniu deski klozetowej, blatów kuchennych, zlewu, kosza na śmieci, klamek, włączników światła itp.
  • Czyszczenia lustra i szyb. Ładnie czyści i co ważne nie zostawia smug.
  • Usuwania przykrych zapachów.
  • Bygum Eucalyptus Spray jest szczególnie przydatny dla osób dotkniętych alergią na roztocza. Spryskiwałam materace, poduszki (nie poszewki), posłania dla zwierząt itp. i pozostawiamy do wyschnięcia. 

Płyn Bygum Eucalyptus Spray & Clean wymaga spłukania wodą, więc stosuję go do mycia łazienki.
  • Doskonale czyści kafelki, wannę i umywalkę. Spryskiwałam płynem, przecierałam gąbką, spłukiwałam i gotowe.
  • Radzi sobie z powierzchnią chromowaną. Nie miałam żadnego problemu z wymyciem kranów, czy innych chromowanych powierzchni.
  • Utrzymanie kabiny prysznicowej w czystości nie stanowi już problemu, ponieważ preparat dobrze usuwa pozostałości mydła.
  • Używałam również płynu Bygum Eucalyptus Spray & Clean do czyszczenia toalety. Spryskałam, wymyłam szczotką i spłukałam. Muszla została ładnie wymyta, nie wiem czy płyn radzi sobie z kamieniem, bo takowego moja muszla klozetowa nie posiadała.

Środek czyszczący Multi Purpose Cleaner.
  • Doskonały do mycia podłóg. Należy go rozcieńczyć wodą. Ja dawałam jedną nakrętkę na wiaderko wody i muszę przyznać, że podłoga został bardzo dobrze umyta. Sprawdza się zarówno na płytkach, jak i panelach.
  • Świetnie usuwa plamy. W stanie nierozcieńczonym stosowałam do wywabiania plam (pomadka, kredki świecowe).

Tertio - ZAPACH
Dla mnie zawsze kłopotem był  niewyobrażalny smród chemikaliów, jaki unosił się praktycznie w całym domu w trakcie sprzątania. Łazienkę musiałam myć z rana, żeby mój 3-latek nie wdychał smrodu przy wieczornej kąpieli. Teraz w łazience pachnie delikatnie eukaliptusem. Zapach jest bardzo intensywny tylko podczas sprzątania, gdy rozpylamy płyn. Wtedy mam aromaterapię :) takie dwa w jednym - sprzątamy i wdychamy. Po chwili zapach staje się bardziej subtelny, aczkolwiek utrzymuje się dość długo.


Quarto - PRZYJAZNY SKŁAD
Poza tym zawsze drażniło mnie, że jestem taka ekolubna, bo to kosmetyki sama robię, promuję naturalne produkty na blogu, a w łazience co? Zużywam chyba całą tablicę Mendelejewa :( Nie miałam alternatywy. Myślałam o zrobieniu jakiegoś wielozadaniowego płynu na bazie octu, ale jakoś inicjatywa ta pozostała w sferze marzeń. Naturalne produkty na bazie olejku eukaliptusowego mają przyjazny skład. W każdym dominującą funkcję pełni oczywiście olejek eukaliptusowy. Dla jasności poniżej podaję składy poszczególnych środków czystości (źródło: eukaliptusowy.pl).

NAZWA
INCI 
 Bygum Eucaliptus Spray
 Eucalyptus Oil, Ethanol
 Bygum Eucaliptus Spray & Clean  
 Eucalyptus Oil, Ethanol, Surfactant, Water
 Multi Purpose Cleaner
 Eucalyptus Oil, Ethanol, Surfactant

gdzie:
Eucalyptus Oil - olejek eukaliptusowy Bygum Blue Mallee jest produkowany z rośliny eucalyptus polybractea rosnącej w sposób naturalny tylko w w dwóch rejonach Australii. Olejek cechuje się najwyższą zawartością cennych substancji i najdłużej zachowuje charakterystyczny, przyjemny mocny zapach.
Ethanol to oczywiście wszystkim dobrze znany alkohol ;) Jest bezpiecznym związkiem, który nie stanowi zagrożenia dla naszego zdrowia  czy środowiska naturalnego. Jest łatwo biodegradowalny oraz nie wpływa na ocieplenie globalne.
Surfacant - surfakanty mają zdolność obniżania napięcia powierzchniowego wody, co ułatwia łaczenie się z innymi substancjami. Ulegają w warunkach naturalnych biodegradacji.
Water - woda.

Reasumując:
Środki czystości na bazie olejku eukaliptusowego Bygum Blue Mallee są:
  • przyjazne dla środowiska, biodegradowalne i naturalne
  • posiadają wysoką skuteczność
  • nie przyczyniają się do zmian klimatu
  • zawierają naturalny olejki eukaliptusowy
  • nie zawierają sztucznych barwników
  • nie zawierają substancji pochodzenia petrochemicznego

Kilka słów od producenta:
Bygum Eucalyptus Spray domowy środek ogólnego zastosowania. Polecany do czyszczenia i dezynfekcji blatów kuchennych, mycia luster i okien (nie pozostawia smug), do usuwania tłustych plam i pozostałości organicznych z tkanin, mebli tapicerowanych, wykładzin i dywanów. Doskonały do eliminowania nieprzyjemnych zapachów, dezynfekcji i odkażania (np. materacy lub obuwia). Może być używany również jako odświeżacz powietrza.
pojemność: 250 ml
cena: 58,00 zł

Bygum Eucalyptus Spray & Clean to środek ułatwiający utrzymanie czystości w kuchni i łazience - kabina przysznicowa, wanna, umywalka, podłoga, płytki, toaleta i armatura.
pojemność: 250 ml
cena: 28,00 zł

Bygum Eucalyptus Multi Purpose Cleaner  jest najsilniejszym środkiem, stosowanym do najtrudniejszych zabrudzeń. Idealnie sprawdza się do mycia podłóg, czyszczenia mebli oraz galanterii skórzanej. Usuwa większość plam z tłuszczu, smaru, wosku, kredek, szminki, atramentu, trawy, krwi oraz pozostałości gumy do żucia, taśmy klejącej i wiele innych.
pojemność: 100 ml
cena: 48,00 zł

Po więcej informacji zapraszam na stronę Eukaliptusowy.pl
oraz na FanPage FB
Przypominam, że na hasło "TESTOLANDIA" otrzymacie 10% rabat ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...