piątek, 19 września 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (6)

Przedstawiam przesyłki z ostatnich dwóch tygodni. Niestety jedna paczuszka zaginęła na poczcie i czekam na ponowne przesłanie produktu :/

* * * * * * * * * * * * * * * *

W ramach współpracy ze sklepem internetowym TBDress wybrałam sobie poniższą torebkę, którą zdążyłam już zrecenzować na blogu ;) TUTAJ


* * * * * * * * * * * * * * * *

Kolejna współpraca, tym razem z producentem obuwia gumowego Coqui. Wybrałam sobie chodaki z wyściółką ogrzewającą stopy.  Jeszcze takich nie widziałam :)


* * * * * * * * * * * * * * * *

Brałam udział w akcji BeautyFace " Stop suchej skórze" i ku mojemu zdziwieniu moja recenzja została nagrodzona :) Otrzymałam taką oto maskę:


* * * * * * * * * * * * * * * *

Poniżej przedstawiam paczkę, jaką otrzymałam w ramach nowo nawiązanej współpracy z e-FIORE. Testować będę:
- olej kokosowy
- olej morelowy
- olej arganowy
- mydło Allepo 10%


* * * * * * * * * * * * * * * *

W ostatnim poście z serii "Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko" pisałam wam o bonie BingoSpa ,dzięki  któremu zrobiłam zakupy za 50 zł, a zapłaciłam tylko za przesyłkę :)
Okazało się, że firma uruchomiła kolejną akcję pod tytułem "WIELKIE BOOM".  O co chodzi?

Zapraszam zatem na fanpage BingoSpa



Tyle z nowości, miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...