czwartek, 18 września 2014

Torebka od TBDress

Dzisiaj pokażę wam, co wybrałam sobie w ramach współpracy ze sklepem internetowym TBDress. Nie wiem,  czy miałyście już do czynienia z tym konkretnym sklepem, ale  ja się nie zawiodłam ani na obsłudze, ani na jakości torebki.




Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że w 7 dni od złożenia zamówienia przesyłka będzie już u mnie. Bądź co bądź torebka leciała z Chin. 
Przesyłka była bardzo dobrze zabezpieczona, nic się nie odkształciło, bo w środku torebki był włożony papier. Dodatkowo produkt zapakowany był w miękki materiał, woreczek i dopiero w foliowe opakowanie kurierskie. 
Co ważne torebka jest bezzapachowa. Piszę to, ponieważ część z was zwracała uwagę, że produkty z Chin mają specyficzny, nieprzyjemny zapach. Tutaj nic takiego nie miało miejsca. Po wyciągnięciu z opakowania, torebka gotowa jest do użytku.


Torebka jest wykonana z czarnego skóropodobnego materiału. Do torebki zostały dołączone dwa paski. Możemy więc ją nosić zarówno w ręku, jak i na długim pasku. Jeśli założymy pasek z łańcuszkiem, wtedy torebka jest bardziej elegancka i nadaje się nawet na wielkie wyjście. Przy pasku skórzanym torebka pasuje do bardziej luźnego, sportowego stylu.


Torebka zapinana jest na ozdobny zatrzask. Lubię takie rozwiązania, bo to zawsze dodatkowe zabezpieczenie przed złodziejem. W środku torebka podzielona jest na jedną dużą i jedną mniejszą kieszeń. Dodatkowo mamy dwie kieszonki zapinane na suwak oraz wygospodarowane dwie przegródki na telefon, czy coś innego. Wnętrze również starannie wykończone, bez wystających nitek, podszewka wykonana z dobrej jakości materiału.



Muszę przyznać, że torebka została wykończona z najwyższą starannością. Nie mogę dopatrzeć się żadnego defektu, czy skazy. Suwaki działają bez problemu, nie zacinają się. Złote elementy nie starły się.



Pikowanie jest bardzo starannie wykonane, przez co torebeczka jest bardzo miękka w dotyku.



Wielkość torebki to 32x22x10 cm. Właśnie takiego rozmiaru szukałam ani za mała, ani za duża. Chciałam, aby zmieściła się w niej książka, portfel, kosmetyczka i aby miała jeszcze trochę miejsca na niezaplanowane drobne zakupy.


Nie wiem dlaczego, ale torebka trochę różni się od tej pokazanej na zdjęciu w sklepie. Mi bardziej podoba się fason, który otrzymałam, więc nie psioczę. Torebka kosztowała $33,99 + koszty przesyłki $5,77 , a możecie ją zobaczyć TUTAJ. Do wyboru mamy dwa kolory - czarny i beżowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...