wtorek, 3 marca 2015

Krem do rąk - Alva.

Kochani dzisiaj przedstawiam pierwszy z trzech kosmetyków, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym Bio Beauty, oferującym kosmetyki naturalne i organiczne. Zapraszam na recenzję kremu do rąk Alva.



Informacje od producenta:
Skuteczny krem przynoszący natychmiastową ulgę suchym i zniszczonym dłoniom. Ten regenerująco-pielęgnujący krem szybko przywraca elastyczność i delikatność suchej skórze, dzięki zawartości naturalnych składników jak olej z awokado oraz wyciąg z nagietka i rumianku. Regularne stosowanie gwarantuje, że skóra dłoni staje się gładka, nawilżona i elastyczna. Krem szybko się wchłania i jest bardzo wydajny.
pojemność: 75 ml
cena: 27,52 zł
skład:
Aqua, Persea Gratissima Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Glyceryl Stearate SE**, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate**,  Cera Alba, Citrus Aurantium Dulcis Oil*, Bisabolol**, Melaleuca Alternifolia Oil*, Calendula Officinalis Extract**, Citrus Medica Limonum Oil*, Fragrance (Parfum)**, Xanthan Gum, Citric Acid**, Potassium Sorbate, Limonene*, Citral*, Linalool*
*) składniki z certyfikowanych ekologicznych upraw
**)składniki pochodzenia naturalnego


Moja opinia:

Krem znajduje się w poręcznej, miękkiej tubce z zakrętką. Przed pierwszym użyciem musimy zerwać sreberko, które zabezpiecza nasz kosmetyk. Lubię takie rozwiązanie, ponieważ mam pewność, że produkt nie był wcześniej otwierany. Otwór dozujący jest niewielki i nie mamy obawy, że wyciśniemy zbyt dużą ilość kosmetyku. Na opakowaniu znajdziemy podstawowe informacje, jak skład, pojemność, termin trwałości. Ja otrzymałam krem w wersji mini 18 ml. Taki format idealnie pasuje do torebki.

Konsystencja kremowa, średniogęsta. Przyjemnie rozprowadza się na dłoniach oraz szybko wchłania bez pozostawiania tłustego filmu. Kolor jasnobeżowy wpadający w żółty. Zapach ziołowo -cytrusowy (?). Trudno go opisać, bo jest dość specyficzny. W pierwszym momencie nie przypadł mi do gustu, ale po chwili nuty cytrusowe stały się bardziej dominujące i zapach mi się spodobał.

Skład jest bardzo dobry, ale tego się spodziewałam po kosmetyku posiadającym certyfikat Ecocert. Znajdziemy tu mnóstwo dobroczynnych substancji, jak olej z awokado, olej ze słonecznika, wyciąg z rumianku, wyciąg z nagietka.

Krem bardzo dobrze nawilża, a efekt ten utrzymuje się długo. Dłonie są miękkie, aksamitne i gładkie w dotyku.

Zapraszam do odwiedzenia sklepu internetowego Bio Beauty .
Na hasło BLOG otrzymacie 10% rabat.
FanPage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...