sobota, 21 marca 2015

Zestaw do nakładania masek od CosmoSPA

Dzisiaj przedstawiam mojego małego pomocnika - zestaw do nakładania masek od CosmoSPA. Sama nie wiem, jak sobie bez niego radziłam ;) 




Nasz zestaw otrzymujemy w plastikowym opakowaniu.
Mamy do wyboru cztery kolory: zielone jabłuszko, słodki róż, dojrzała pomarańcza oraz błękitne niebo. Ja otrzymałam kolor zielony.

Zestaw składa się z:
- miseczka silikonowa o średnicy 8 cm i wysokości 6 cm
- 3 miarek (plastik) o pojemności 2.5, 5 i 15 ml. Miarki połączone są ze sobą łańcuszkiem.
- szpatułki (plastik)
- pędzelka

Powiem bez ogródek, że jestem zachwycona zestawem. Wizualnie prezentuje się ślicznie, a dodatkowo każdy element u mnie się sprawdził.
Jak do tej pory, do rozrabiania maseczek używałam miseczki szklanej oraz drewnianej szpatułki. Nie był do końca zgrany duet, bo szklana miseczka łatwo mogła się wyślizgnąć z mokrych rąk, przy silikonowej nie mamy tego problemu. Szpatułka służyła mi jako łyżeczka oraz nakładałam nią maskę.  Teraz interesującą mnie ilość danego składnika nabieram za pomocą jednej z trzech miarek, a maseczkę nakładam za pomocą szpatułki lub pędzelka.
Zestaw świetnie się sprawdzi do rozrabiania i nakładania masek algowych, masek zmywalnych typu glinki oraz farb. Jest łatwy w utrzymaniu czystości, nie odbarwia się. 
Nie wiem, jak wy, ale ja nie widzę żadnych minusów. Dla mnie bomba :)



Zapraszam do odwiedzenia strony CosmoSpa 
oraz do polubienia firmowego FanPage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...